Bericht
Magenta
Publishing neemt Hot Spot Retail over
Magenta Publishing heeft de uitgaverechten van het vakblad Hotspot Retail overgenomen van uitgeverij X uit Alphen aan de Rijn.
Hotspot richt zich op de retail in telecom, ict en CE en is daardoor een goede aanvulling op het portfolio van Magenta, met daarin de B- to B-vakbladen
KBM, CBM, TBM en K&E.
'Onze bladen, websites en activiteiten richten zich met name op resellers en wederverkopers in het ict- , telecom- en
office channel . Op het gebied van retail hadden we nog geen sterke positie, terwijl we al wel de kennis van de producten en de markt in huis hebben . Ook krijgen we steeds meer verzoeken vanuit de markt om het retailkanaal te gaan voorzien van voor hen belangrijke informatie!
In die zin is Hotspot voor de markt en voor ons
vooral een logische
en waardevolle aanvulling
op het communicatie pakket,' aldus
Joost Heessels, directeur van
Magenta Publishing.
Magenta Publishing zal de positie van Hotspot Retail verder versterken en optimaliseren door naast
telecom meer aandacht voor ict en consumer electronics in te ruimen in het blad en op de website.
Daarnaast zal er ook meer aandacht komen voor
internetwinkels. Ten slotte zal Hotspot Retail niet alleen de verkoper op de winkelvloer aanspreken, maar juist ook het management van de verschillende retailorganisaties.