Huntsworth PLC verenigt drie van haar PR bureau's

27/08/2009 14:45

Trimedia

Huntsworth PLC verenigt drie van haar PR bureau's;

Trimedia, Grayling en MMD worden Grayling

Haarlem, 27 augustus 2009 - Hunstworth PLC, de internationale Public Relations en Healthcare communicatie groep, heeft aangekondigd dat Trimedia, MMD en Grayling fuseren tot een wereldwijd opererende firma. De naam van de nieuwe firma is Grayling.

Michael Murphy, die momenteel CEO van Trimedia International is, zal de CEO van Grayling worden.

Het nieuwe bedrijf heeft een totale omzet van 80 miljoen euro en heeft wereldwijd 830 medewerkers in 44 kantoren. Hiermee heeft het bedrijf een top 3 positie onder onafhankelijke, wereldwijd opererende PR firma's die geen onderdeel uitmaken van een advertising groep.

Han van der Zwan, CEO van Trimedia Nederland zegt hierover: "Deze fusie is goed nieuws voor Trimedia. Het bezorgt ons belangrijke nieuwe kennis en expertise, waaronder sterke Public Affairs takken in Brussel en Londen, een sterk netwerk in Centraal en Oost Europa, Rusland en Eurasia, een netwerk van kantoren in de VS inclusief Investor Relations en een sterke vertegenwoordiging in de belangrijkste Aziatische markten. Ondanks dat we weten dat de meeste Nederlandse klanten ons inhuren vanwege onze lokale kennis, zien we een groeiend aantal klanten dat meerdere disciplines en internatonale service verlangen. Het nieuwe Grayling voorziet in deze behoefte"

Trimedia Nederland is gevestigd in Haarlem en werkt voor klanten als Nikon, CA, Heinz, Landrover, Home Safety, Wilkinson, Lego, 1850 nummerinformatie, ABN AMRO en SMEG.

Einde persbericht





http://www.trimediabenelux.nl