Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Voor publicatie tot 26 augustus 2009
MarketingRSLT Summerschool: 18 interactieve workshops
Amsterdam, 15 juni
Marketeers willen hun (online-)marketingcampagne meer kunnen sturen op basis van (gemeten) resultaat. Maar hoe doe je dat? Hoe krijg je nu inzicht in het gedrag van de bezoekers van jouw website? Maar ook: hoe maak je van je bezoekers kopers? Tijdens de diverse interactieve workshops op MarketingRSLT
Summerschool wordt hier uitgebreid op ingegaan.
18 interactieve workshops in 2 dagen op het strand; over e-mailmarketing, slimme partnerships, online
testen, conversie, merkactivatie, mobile technieken, beyond viral marketing, brand activation, social
media...en meer. Het is mogelijk om deel te nemen aan één of meerdere workshops.
MarketingRSLT Summerschool vindt plaats op 26 en 27 augustus in Parnassia aan Zee in Bloemendaal aan Zee/ Overveen.
Voor meer informatie: www.marketing-online.nl/summerschool
Einde persbericht
---
Ingezonden persbericht