Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

Formalisering Samenwerking Fourplus CCC en CallFactory Suriname

Woensdag 26 augustus 2009

De facilitaire contact centers, Fourplus Customer Contact Center BV en CallFactory Suriname, maken na een periode van meer dan één jaar van succesvolle en intensieve samenwerking bekend dat zij gezamenlijk de Nederlandse markt gaan bedienen voor on- en offshore contact center diensten.

Algemeen Directeur Nitin Ramlal van CallFactory: "Ik heb Fourplus in maart 2008 benaderd om te kijken of we tot een samenwerking konden komen, om de Nederlandse markt nog beter te kunnen bedienen. In april 2008 is hier de eerste invulling aan gegeven, wat na het overwinnen van initiële technische en organisatorische uitdagingen heeft geleid tot een stabiele operatie".

Alexander de Ruiter, Algemeen Directeur van Fourplus, vult aan: "Door de samenwerking kunnen opdrachtgevers gebruik maken van de kwalitatieve dienstverlening van beide bedrijven, waarbij een Nederlandse kwaliteit en vertegenwoordiging succesvol worden gecombineerd met het kostenbesparend element van werken in Suriname. De kwaliteit in Suriname wordt gegarandeerd door gebruik te maken van remigranten en de Surinaamse trainer die reeds 7 jaar voor Fourplus werkzaam is".

Opdrachtgevers kunnen bij CallFactory Suriname en Fourplus terecht voor alle type contact center diensten, zoals klantenservice, technische helpdesk, e-mail verwerking, chat, telemarketing en data-entry.