Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Formalisering Samenwerking Fourplus CCC en CallFactory Suriname
Woensdag 26 augustus 2009
De facilitaire contact centers, Fourplus Customer Contact Center BV en
CallFactory Suriname, maken na een periode van meer dan één jaar van
succesvolle en intensieve samenwerking bekend dat zij gezamenlijk de
Nederlandse markt gaan bedienen voor on- en offshore contact center
diensten.
Algemeen Directeur Nitin Ramlal van CallFactory: "Ik heb Fourplus in
maart 2008 benaderd om te kijken of we tot een samenwerking konden
komen, om de Nederlandse markt nog beter te kunnen bedienen. In april
2008 is hier de eerste invulling aan gegeven, wat na het overwinnen
van initiële technische en organisatorische uitdagingen heeft geleid
tot een stabiele operatie".
Alexander de Ruiter, Algemeen Directeur van Fourplus, vult aan: "Door
de samenwerking kunnen opdrachtgevers gebruik maken van de
kwalitatieve dienstverlening van beide bedrijven, waarbij een
Nederlandse kwaliteit en vertegenwoordiging succesvol worden
gecombineerd met het kostenbesparend element van werken in Suriname.
De kwaliteit in Suriname wordt gegarandeerd door gebruik te maken van
remigranten en de Surinaamse trainer die reeds 7 jaar voor Fourplus
werkzaam is".
Opdrachtgevers kunnen bij CallFactory Suriname en Fourplus terecht
voor alle type contact center diensten, zoals klantenservice,
technische helpdesk, e-mail verwerking, chat, telemarketing en
data-entry.