Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Randstad Callflex en Tele'Train ontwikkelen interactieve grieppandemie tool
Dinsdag 18 augustus 2009
Randstad Callflex en Tele'Train hebben de handen ineengeslagen en een
interactieve informatie- en leermodule ontwikkeld die antwoord geeft
op de meest gestelde vragen over de pandemie. Met deze module kan het
bedrijfsleven zich ervan verzekeren dat alle werknemers op de hoogte
zijn van de risico's en gevolgen van een grieppandemie. De module
biedt de mogelijkheid tot op gebruikersniveau te registreren wie de
informatie tot zich genomen heeft, zo levert de module een bijdrage
aan de compliancy voor wat betreft de informatievoorziening over de
pandemie.
Dat de grieppandemie gevolgen heeft voor de maatschappij in zijn
algemeenheid en individuen in het bijzonder, heeft men inmiddels in
diverse publicaties kunnen vernemen. Die wetenschap vraagt om een
alerte en pro-actieve houding om de continuïteit van de organisatie te
waarborgen. Jeroen van Hooff, directeur Randstad Callflex: "De
interactieve module pandemie is één van de tools die wij deze week bij
onze relaties gaan inzetten. Uiteraard nemen we samen met onze
opdrachtgevers de mogelijke scenario's door en bespreken hoe wij als
Randstad Callflex en Tele'Train hen hierbij kunnen ondersteunen.
Hierbij moet u denken aan de organisatie van klantworkshops,
thuiswerkoplossingen, versnelde opleidingsmodules, extra poolinzet
etc. Alles in het belang om met slimme technieken en
kwaliteitssystemen de continuïteit en kwaliteit van het klantcontact
te borgen" aldus Van Hooff.