Tijdens de economische crisis: tevredenheid van gasten met hotels wereldwijd gestegen. De hotel-prijs-kwaliteitsindex eerste halfjaar 2009:
13/08/2009 12:49
PR Newswire
NEURENBERG, Duitsland, August 13 /PRNewswire/ -- "Was uw hotelkamer de prijs waard?" Deze vraag wordt in een
actuele analyse van hotel.info, de gratis online hotelreserveringsservice
voor meer dan 210.000 hotels wereldwijd, uitvoerig onderzocht. hotel.info
vergelijkt hierbij haar actuele meer dan 1 miljoen hotelbeoordelingen van
hotel.info-boekingsklanten uit de gehele wereld voor de
prijs-kwaliteitverhouding in 3- en 4-sterren-hotels. De prijs-kwaliteitsindex
van hotel.info van half 2009 brengt in vergelijking met de ranking van eind
2008 enkele deels verrassende wijzigingen:
Hier de hoofdpunten:
- Tijdens de economische crisis: tevredenheid van gasten met hotels
wereldwijd gestegen
- Hotels in Lissabon wereldwijd op de eerste plaats; metropolen zoals
Londen, Moskou of New York doen niet meer mee; ook Amsterdam niet
in de top 20-ranking
- Prijs-kwaliteit van Nederlandse hotels wereldwijd slechts tot op zekere
hoogte concurrerend, Haarlem komt op de eerste plaats voor Breda
- Groningen en Den Haag scoren vrij hoog. Rotterdam,
Amsterdam, Tilburg en Eindhoven scoren onder de maat
De uitvoerige resultaten vindt u hier:
http://www.hotel.info/media/presse/Price_Quality_Netherlands_2009.pdf
Hotelregister: http://www.hotel.info/nl.hotels/Index.aspx
Perscontact:
hotel.de AG
Timo Vavrinec
Hugo-Junkers-Str. 15-17
90411 Nürnberg
Tel.:+49(0)911-59832-0
Fax: +49(0)911-59832-11
Email: press@hotel.info
http://www.hotel.info
Perscontact: hotel.de AG, Timo Vavrinec, Hugo-Junkers-Str. 15-17, 90411 Nürnberg, Tel.:+49(0)911-59832-0, Fax: +49(0)911-59832-11, Email: press@hotel.info
-