PERSBERICHT
Teambuilden tijdens Woodstock voor hackers
Werkvakantie op de camping
Amsterdam, 10 augustus 2009 --- De medewerkers van affiliate marketing netwerk
De vijfde editie van HAR vindt plaats van 13 tot en met 16 augustus. Ruim 2.000 deelnemers waaronder techneuten, gerenommeerde onderzoekers, hackers, ondernemers, studenten en geĂŻnteresseerden komen samen om vier dagen lang lezingen en workshops te volgen, debatten te voeren en tests te doen.
Het op afstand werken in een andere omgeving blijkt voor M4N al jaren een succesvolle formule. De informele sfeer en het ongedwongen karakter hebben een positieve invloed op het team. 'Werken vanuit je tentje, op een veld vol met andere kamperende techneuten, is nu eenmaal heel anders dan vanachter je bureau op kantoor. Tevens is het een goede mogelijkheid elkaar op persoonlijk vlak beter te leren kennen', aldus Klaas Joosten, oprichter van M4N. De Amsterdamse organisatie - tevens sponsorpartner van HAR - grijpt het event ook aan voor recruitement.
Joosten kijkt uit naar de conferentie: 'Voor systeembeheerders en ontwikkelaars die meer te weten willen komen over technologie en beveiligingsissues is HAR een must. Bovendien is het leuk bevriende diehard techneuten weer tegen te komen. De vier dagen gebruiken we om kennis uit te wisselen en met ons developmentteam op ongedwongen wijze tot nieuwe innovaties te komen. We kruipen in de huid van hackers en nemen deze belevingen mee om onze systemen voor affiliates te verbeteren.' Eind mei nam M4N als een van de eerste bedrijven in Nederland een server met solid state disks (SSD) in gebruik. De server kan 3.3 GB data per seconde verwerken, dat komt overeen met bijna 1 dvd per seconde. 'Daarnaast is het leuk om met zijn allen in een andere omgeving - en wel op de camping dit keer - met je werk en hobby bezig te zijn', zegt Joosten.
Over M4N
M4N heeft als missie om het zoeken, vinden en kopen van producten op internet gemakkelijker te maken. M4N bereikt dit door een netwerk van website eigenaren, affiliates genoemd, te koppelen aan aanbieders van producten op internet. Het bedrijf ziet de affiliates als distributiekanaal: zij maken informatie (commercieel en niet commercieel) namelijk toegankelijk voor specifieke doelgroepen en linken naar de juiste plekken op de vaak uitgebreide websites van adverteerders. Met M4N kunnen zowel affiliates als adverteerders beter op het online koopproces afstemmen door middel van goede statistieken en promotiemateriaal. Voor meer informatie, zie:
Voor meer informatie voor de pers
Lubbers & De Jong
Anke van Heerebeek
020 421 0565
M4N
Thomas Joosten
020 - 758 19 00