Ingezonden persbericht
Gartner plaatst salesforce.com in het Sales Force Automation Magic Quadrant
Utrecht, 13 augustus 2009 - Salesforce.com, de onderneming voor zakelijke cloud computing, is gepositioneerd in het Leaders Quadrant in Gartner's laatste Magic Quadrant voor Sales Force Automation. Volgens Gartner tonen leiders een marktbepalende visie van hoe technologie sales executives kan helpen bij het behalen van hun bedrijfsdoelstellingen. Leiders hebben het vermogen om deze visie te vertalen naar producten, diensten en solide bedrijfsresultaten in de vorm van omzet en winst. Ook hebben leiders volgens Gartner een aanzienlijk aantal succesvolle klanten binnen diverse industrieën in Noord-Amerika, Europa, het Midden-Oosten, Afrika en de Azië/Pacific-regio.
"Salesforce.com is erg blij met deze positie in het Leaders Quadrant. Wij geloven dat het bedrijf niet alleen de standaard zet voor de CRM-industrie, maar ook voor cloud computing", aldus Marc Benioff, chairman en CEO van salesforce.com. "Wij danken graag onze bijna 60.000 klanten, het is hun succes dat ons iedere dag motiveert."
Tien jaar geleden pionierde salesforce.com met zakelijke cloud computing door het ontwikkelen en inzetten van 's werelds meest populaire CRM-applicatie, Salesforce CRM, dat bestaat uit de Sales Cloud en de Service Cloud. De Sales Cloud is 's werelds leidende sales-applicatie. Met 29 grote releases in de afgelopen 10 jaren en partnerships met andere grote cloud computingondernemingen zoals Google, Facebook en Amazon.com, heeft de Sales Cloud bedrijven een 360-graden, real-time inzicht in klanten gegeven, ongeacht locatie of inrichting. Vandaag de dag wordt de Sales Cloud gewaardeerd door de gebruikers en helpt het sales organisaties productiever te werken en meer deals af te sluiten. Bijna 60.000 bedrijven, waaronder Dr. Pepper Snapple Group, Cisco en Dell, zijn inmiddels gestandaardiseerd op de Sales Cloud.
Ingezonden persbericht