Gemeente Duiven


Wijziging arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Duiven


----------
Burgemeester en wethouders van de gemeente Duiven maken hierbij bekend dat op 1 juli 2009 de gemeentelijke arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente Duiven is gewijzigd. De wijziging gaat over een verduidelijking van de bepalingen over het ouderschapsverlof. De wijziging vloeit voort uit de circulaire van het LOGA van 27 april 2009.

De wijzigingen (zoals bedoeld in artikel 3:42 van de Algemene Wet bestuursrecht liggen op grond van artikel 139 Gemeentewet) liggen voor een ieder ter inzage vanaf donderdag 13 augustus 2009 gedurende 6 weken bij de balie Grondgebied in het gemeentehuis ter inzage. Deze balie is iedere werkdag open van 08.30 uur tot 12.30 uur. Op maandagavond is deze balie ook open van 18.00 tot 20.00 uur.

Voor inzage van de stukken buiten de openingstijden kan telefonisch een afspraak worden gemaakt met de heer P. van Kempen, telefoonnummer (0316 - 27 91 11)