11-08-2009
Nieuwe website voor BOVAG Pechhulp
Vanaf vandaag is alle informatie over BOVAG Pechhulp te vinden op de
nieuwe website www.bovagpechhulp.nl. Op de site wordt de bezoeker op
een heldere, toegankelijke manier meegenomen in de voordelen die BOVAG
Pechhulp te bieden heeft. En uiteraard kan men zich ook meteen heel
eenvoudig aanmelden als klant.
De website is snel en gebruiksvriendelijk, precies zoals BOVAG
Pechhulp dat ook is. Op de site is alle informatie over BOVAG Pechhulp
te vinden, kunnen de prijzen overzichtelijk worden vergeleken met
andere grote aanbieders en kunnen nieuwe klanten in het
aanmeldformulier eenvoudig aangeven door welk BOVAG-lid ze geholpen
willen worden bij eventuele pech onderweg.
Kansen
Sandra Molenaar, directeur marketing van BOVAG: BOVAG Pechhulp is een
belangrijke klantenbinder voor onze leden en de dienst verdient een
optimale website voor de verkoop in het directe kanaal. Daarom staat
www.bovagpechhulp.nl voorlopig los van de algemene website van BOVAG.
De nieuwe site is volledig ingericht op direct sales en past zo
perfect bij de nieuwe strategie van BOVAG om zich meer als
consumentenmerk te profileren.
Succes
BOVAG Pechhulp is een groot succes. Niet alleen via internet, maar
vooral ook via de leden groeit het aantal abonnees gestaag. We zien
een steeds groter aantal autobedrijven dat actief met BOVAG Pechhulp
werkt, aldus Molenaar. Voorheen hielpen deze bedrijven ook al
automobilisten in nood, maar nu doen ze dat onder het bekende
BOVAG-label. Wel zo makkelijk: de klant kan één telefoonnummer bellen
voor hulp in binnen- en buitenland. Uiteindelijk komt de auto voor
reparatie altijd bij het eigen, vertrouwde BOVAG bedrijf terecht.
Datum: 11-08-2009
BOVAG