Nieuwe fotomarketing tool verovert de zakelijke markt


Clicking is kwalitatieve marketing

UTRECHT, 20090807 -- In samenwerking met haar partners heeft Buzz-E een nieuwe marketingtool ontwikkeld voor bedrijven. "Met deze fotomarketing tool worden bedrijven op hun wenken bediend", aldus Desh Ramnath eigenaar van Buzz-E. Clicking zoals het product heet, combineert een aloud gezegde "een foto zegt meer dan 1000 woorden" met de medische kennis dat herhaling de sleutel is tot herkenning en herinnering.

Clicking creëert op een nette manier meerdere contactmomenten met het aangename. De eindgebruiker wordt een dienst bewezen, terwijl deze onderwijl de nodige informatie ontvangt van het bedrijf. Uiteindelijk krijgt de eindgebruiker een permanente herinnering thuis aangeboden zonder enige kosten, waardoor het bedrijf ook is doorgedrongen tot de huiskamer van de eindgebruiker.

Clicking gaat met een ludieke en lucratieve manier om met hoogwaardige en kwalitatieve foto's die geschoten zijn door professionele fotografen. Door middel van visitekaartjes, polsbandjes, websites, brieven, enveloppen en de foto zelf wordt de eindgebruiker gewezen op de diensten aangeboden door bedrijven, zonder dat de eindgebruiker last ondervindt van de reclame. Alles maakt namelijk onderdeel uit van een logisch productieproces, waarbij de gebruiker het logisch vindt dat hij of zij deze dingen ontvangt, tegenkomt of eventueel moet invullen.

Desh Ramnath:"Niets is ons in principe te gek. Wat de klant wil maken we en we gieten alles in de vorm die de klant wenst. De huisstijl, slogans en het product komen in alle onderdelen van Clicking terug. Meer herhaling in een tool vind je niet snel elders terug, vooral niet op deze manier die door hun klanten gewaardeerd en begrepen wordt".

Het bedrijf gaat uiteindelijk naar huis met een enorme database aan potentiële klanten, leveranciers, toeleveranciers, investeerders en zakenrelaties, terwijl hun merk uiteindelijk op het nachtkastje, in de boekenkast, op de boekenplank of op het bureau van de doelgroep beland volgens de heer Ramnath.

Met deze tool hoopt Buzz-E de evenementen, beurzen, klantendagen, relatiedagen, personeelsfeesten, productlanceringen en promotiedagen te veroveren.

Voor meer informatie kan contact opgenomen worden met Buzz-E via onderstaande gegevens:

Buzz-E
info@buzz-e.nl
o.v.v. Clicking





Ingezonden persbericht