Voorsprong dankzij persoonlijke groei
Structurele loyaliteit realiseren met NLP principes
CAPELLE AAN DEN IJSSEL, 20090806 -- Bedrijven kunnen forse concurrentievoordelen realiseren door te investeren in de persoonlijke ontwikkeling van hun medewerkers. Dat stelt Susanna Nevalainen, Talent Trainer bij VANAD, in de meest recente whitepaper van het bedrijf die vandaag is uitgebracht. Serieuze aandacht voor persoonlijke ontwikkeling leidt volgens Nevalainen tot loyale en bekwamere medewerkers. "Medewerkers die zich identificeren met uw bedrijfsdoelstellingen zijn een krachtig concurrentievoordeel, waarmee u uw opdrachtgevers kwaliteit en continuïteit kunt bieden."
Daarom besloot zij haar ervaringen in een whitepaper op te schrijven, om zo andere trainers of leidinggevenden handvaten te geven om tot de wortels van hun medewerkers door te dringen. De whitepaper is van toepassing op ieder bedrijf, maar is geschreven vanuit het perspectief van de contact center branche, waarin Nevalainen zelf al jarenlang actief is en vele praktijkvoorbeelden kent. "Er bestaat een heel ongenuanceerd beeld over contact center werk. Daarnaast zijn empathie en inlevingsvermogen onderscheidende vaardigheden in contact center werkzaamheden. Om die redenen is de contact center branche een uitermate interessante tak om deze filosofie op toe te passen", verduidelijkt Nevalainen.
De complete whitepaper De essentie van persoonlijke ontwikkeling kunt u downloaden via www.vanad.nl/txmpub/files/?p_file_id=122.
Ingezonden persbericht