Eneco
Eneco introduceert Leontien van Moorsel als ambassadrice `fan van duurzaam,
fan van fietsen'
Rotterdam, 5 augustus 2009 - Voormalig Olympisch wielerkampioene
Leontien van Moorsel is het gezicht geworden van de
sponsoractiviteiten van Eneco. Als onderdeel daarvan lanceert Eneco
vandaag een massamediale campagne met als boodschap: Eneco. Fan van
duurzaam, dus fan van fietsen De campagne is opgebouwd rond het thema
duurzame energie en fietsen.
Leontien is onder meer te zien op abri's op bushaltes en in
advertenties in tijdschriften. De commercial, die gedurende drie weken
op tv getoond zal worden, laat zien dat de ambities van Eneco en
Leontien in combinatie met de oer-Hollandse fiets uitstekend bij
elkaar passen.
Eneco commercial Leontien van Moorsel
De langlopende samenwerking is primair gericht op het stimuleren van
duurzame energie en fietsen in Nederland. Leontien zal optreden bij
door Eneco ondersteunde wieler- en fietsevenementen zoals de Eneco
Tour, die van dinsdag 18 tot en met dinsdag 25 augustus verreden
wordt, en de Ronde van het Groene Hart. Eneco ondersteunt ook
Leontien's Ladies Ride.
Bron: Eneco