Eneco

Eneco introduceert Leontien van Moorsel als ambassadrice `fan van duurzaam, fan van fietsen'

Rotterdam, 5 augustus 2009 - Voormalig Olympisch wielerkampioene Leontien van Moorsel is het gezicht geworden van de sponsoractiviteiten van Eneco. Als onderdeel daarvan lanceert Eneco vandaag een massamediale campagne met als boodschap: Eneco. Fan van duurzaam, dus fan van fietsen De campagne is opgebouwd rond het thema duurzame energie en fietsen.

Leontien is onder meer te zien op abri's op bushaltes en in advertenties in tijdschriften. De commercial, die gedurende drie weken op tv getoond zal worden, laat zien dat de ambities van Eneco en Leontien in combinatie met de oer-Hollandse fiets uitstekend bij elkaar passen.

Eneco commercial Leontien van Moorsel

De langlopende samenwerking is primair gericht op het stimuleren van duurzame energie en fietsen in Nederland. Leontien zal optreden bij door Eneco ondersteunde wieler- en fietsevenementen zoals de Eneco Tour, die van dinsdag 18 tot en met dinsdag 25 augustus verreden wordt, en de Ronde van het Groene Hart. Eneco ondersteunt ook Leontien's Ladies Ride.
Bron: Eneco