Ingezonden persbericht


JuniorSenior Direct scoort hoog voor Mim-Pi

Amsterdam, 4 augustus 2009 - Na de introductie van Direct; het innovatieve DM systeem met gepersonaliseerde URL's (de zogenaamde PURL's) is JuniorSenior nu actief voor Cliniclowns, Campina op School, CJP en Mim-Pi. JuniorSenior Direct heeft inmiddels een aantal opmerkelijke resultaten geboekt voor haar klanten die meer uit hun DM activiteiten willen halen. Voor modemerk Mim-Pi zijn de eerste resultaten geanalyseerd en deze breken alle gangbare respons cijfers.

Van de abonnees op de Mim-Pi digitale nieuwsbrief was geen andere data bekend dan slechts een e-mail adres. Doel van de DM campagne was om de database te verrijken en meer over de klant te weten te komen. De totale respons op de mailing met een link naar een gepersonaliseerde Url was 37% waarbij de database online werd aangevuld met voornaam, achternaam, leeftijd, land en de individuele voorkeur voor kleur en print. Dat laatste is belangrijk om de nieuwe wintercollectie van Mim-Pi in een volgende DM campagne op maat aan te bieden: met foto's van kleding in de smaak voorkeuren van de Mim-Pi klant.

Via een Vriendinnen-actie konden de ontvangers vervolgens 3 vriendinnen opgeven die ook voortaan de Mim-Pi nieuwsbrief ontvangen. In totaal groeide de database met 39% nieuwe fans die voortaan 1 op 1 over Mim-Pi worden geïnformeerd! Een mooie score voor een modemerk dat duidelijk gekozen heeft om meer te weten te komen over de klant en de relatie op een persoonlijke manier te versterken.

Noot voor de redactie,

Ingezonden persbericht