Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Amsterdam, 3 augustus 2009
Design Bridge ontwikkelt nieuwe verpakkingen voor Croma
In opdracht van Unilever Benelux heeft Design Bridge, international branding agency, een nieuwe verpakking ontwikkeld voor Croma Vloeibaar en Croma Wikkel. Croma is al meer dan 45 jaar succesvol als dé specialist op het gebied van het bakken en braden van vlees. Design Bridge creëerde een design dat met behoud van bepaalde herkenbare elementen Croma weer extra attractief en up-to-date neerzet. Het design onderstreept de nieuwe slogan 'Vlees houdt van Croma'.
Over Croma
Croma geeft vlees en jus een heerlijke karakteristieke smaak. Om te onderstrepen dat vlees gebakken in Croma makkelijk lekkerder wordt, heeft Croma een nieuwe verpakking waarop heerlijke vlees en jus prijken met vermelding van makkelijke tips hoe je vlees lekkerder kan klaarmaken. Het feit dat Croma plantaardig is, is nu ook beter zichtbaar. Andere eigenschappen van Croma die gebruikers van de fles en de wikkel zeer waarderen zijn: Croma bevat geen water, waardoor het niet vanzelf spat. Doordat Croma het vlees meteen dicht schroeit, blijft het vlees lekker mals en sappig. Croma smelt snel en geeft vlees een mooie bruine kleur. Kortom, met Croma wordt het vlees makkelijk lekkerder.
Over Design Bridge
Design Bridge is een internationaal branding agency gespecialiseerd in het ontwikkelen, herpositioneren en creëeren van merken. Opgericht in 1986, met vestigingen in Amsterdam, Londen en Singapore, heeft Design Bridge de afgelopen jaren voor een breed scala aan klanten haar expertise ingezet op het vlak van innovatie, merkstrategie, merkidentiteiten en verpakkingen. Design Bridge opereert vanuit haar kantoor in Nederland in ruim 40 landen met meer dan 50 werknemers waarvan 14 verschillende nationaliteiten. Opdrachtgevers zijn o.a. FrieslandCampina, dance4life, TNT, Sara Lee, Heinz, en Heineken Int. Design Bridge heeft voor haar werk een groot aantal effectiviteit- en creativiteit awards gewonnen.
/////////////