Ingezonden persbericht

Gorilla Ben doet bodyhair in de ban
Haarvrij de zomer door met de lichaamshaartrimmer van Remington

Amsterdam, 3 augustus 2009 - Groeit het haar je op de rug, of ben je overtollig borsthaar zat? Bereid je dan voor op Ben Bodyhair, een stoere gorilla met een hekel aan mannelijk lichaamshaar. In augustus brengt Ben met zijn bikinimeisjes meerdere bezoekjes aan de Nederlandse kust, een Remington-trimmer in de aanslag.

In het gezelschap van enkele lieftallige bikinimeisjes struint Ben Bodyhair bij mooi weer stranden en bijzondere locaties af. Hun doelwit: mannen met al te weelderig behaarde lichaamsdelen. Aangemoedigd door de bikinimeisjes worden de gelukkige slachtoffers overgehaald zich vakkundig te laten ontharen. De aftrap vond afgelopen zaterdag plaats tijdens de Gay Pride Parade in Amsterdam. Met de boodschap; be a smooth dude, don't go gorilla style and get trimmed werden mannen vakkundig geschoren door het Ben Bodyhair team.

Ben hanteert de snoerloze lichaamshaartrimmer, type BHT2000. Deze trimmer, al jaren een bestseller binnen het Remington-mannenassortiment, is speciaal ontwikkeld voor het trimmen van diverse lichaamszones. Met overtollige beharing van op borst, rug, benen en armen weet deze trimmer wel raad! Iedere man is nu in staat om zijn ongewenste lichaamshaar te trimmen en te scheren. De afwasbare lichaamshaartrimmer kan tot 40 minuten snoerloos worden gebruikt en kan op 5 verschillende lengtes (3-12 mm) worden ingesteld. Mannen met gorillatrekjes hebben nu geen enkel excuus meer.

'Ben Bodyhair' is een ludieke campagne bedoeld om Remington onder de aandacht van consumenten te brengen. De campagne wordt volledig verzorgd door het dynamische team van fullservicebureau brandXtension.

Over Remington
Remington is wereldwijd expert op het gebied van persoonlijke verzorging en producent van onder meer elektrische scheerapparaten, tondeuses, snor- en baardtrimmers voor mannen en hygiënische trimmers, haarstylers, krultangen, haardrogers, stijltangen en ontharingsproducten voor vrouwen. Sinds eind 2005 valt Remington onder de internationale onderneming Spectrum Brands waaronder ook de merken Rayovac en Varta vallen. De innovatieve producten van Remington worden via het internationale netwerk van Spectrum Brands in meer dan 100 landen verkocht. In verschillende productcategorieën is Remington marktleider. In 2005 betrad Remington met haar uitgebreide assortiment ook de Nederlandse markt. Meer informatie vindt u op www.remington.nl.

Over brandXtension
Het Amsterdamse bedrijf brandXtension is een fullservicebureau dat diverse merken op doeltreffende en dynamische wijze onder de aandacht van de juiste doelgroep brengt. Alle door brandXtension uitgevoerde campagnes, acties en evenementen zijn specifiek, meetbaar, actiegericht, realistisch en tijdsgebonden (SMART). Merken als Hero, L'Oréal en Yamaha werden mede geïnnoveerd door het resultaatgerichte brandXtension-team. Meer informatie vindt u op www.brandXtension.nl.

NOOT VOOR DE REDACTIE,