Persbericht
zanox groeit en stelt vier nieuwe medewerkers aan
~ succes affiliate marketingnetwerk vereist verdere uitbreiding ~
Amsterdam, 22 juli 2009 - zanox, toonaangevend aanbieder van performance based online marketing, heeft vier nieuwe medewerkers in dienst genomen om het Benelux - team te versterken. De stevige groei van de afgelopen tijd van het bedrijf noopt het netwerk zijn personeelsbestand uit te breiden. Momenteel staan er nog vijf vacatures open die naar verwachting in de komende maanden vervuld gaan worden. Wereldwijd zijn bij zanox 388 medewerkers actief.
Charles van der Schot komt in dienst als Account Manager. Voorheen was hij werkzaam als Consultant Interactive Marketing bij Clockwork. Voorafgaand daaraan was hij zes jaar bij Universal Media als Senior Planner Digital.
Hatice van Leeuwen komt bij zanox als Publisher Scout. Momenteel rondt zij nog haar Master Business Studies met een focus op marketing af aan de Universiteit van Amsterdam. Zij wordt het eerste aanspreekpunt voor nieuwe publishers die zich inschrijven via de zanox-website. Daarnaast richt zij zich op business development met nieuwe publishers.
De nieuwe Global Account Manager Mobile Entertainment is Dave Vrijenhoek. Vrijenhoek is verantwoordelijk voor de internationale adverteerders actief vanuit Nederland. Hiervoor was hij werkzaam voor R&D Media als Online Area Manager waarbij hij verantwoordelijk was voor de omzet van de Benelux en het Verenigd Koninkrijk.
Voor België is Sebastien Monnet aangesteld als Account Manager voor de Franstalige adverteerders. Sinds oktober 2006 werkte de Fransman bij Marcus Evans in Nederland waarna hij in 2008 overstapte naar R&D Media. Hier was hij als Online Area Manager Southern Europe verantwoordelijk voor de Zuid-Europese regio.
"Het is fijn te zien dat het team in drie jaar tijd is gegroeid van één medewerker naar de 20 man die nu verantwoordelijk zijn voor het succes van zanox. Affiliate marketing is nog steeds een groeimarkt wat zich duidelijk laat zien in het aantal mensen dat wij nog steeds nodig hebben. Ik verwacht dan ook dat wij de komende tijd het team verder versterken", zegt Roger Kenbeek, Country Manager Benelux bij zanox.
(335 woorden)
BERICHT VOOR DE REDACTIE
Belangrijke links:
zanox Application Store:
Over zanox
zanox is wereldwijd marktleider in global performance based marketing. Via het internationale affiliate netwerk koppelt zanox meer dan tweeduizend advertisers aan meer dan een miljoen publishers, die gebruikmaken van alle vormen van online marketing channels: affiliate marketing, search marketing, e-mailmarketing, shopping- en loyaltyprogramma's. zanox werkt onder meer voor Martinair, KPN, Amazon, Esprit, Otto, Tommy Hilfiger en Citibank.
Sinds de oprichting in 2000, door bestuursleden Thomas Hessler, Heiko Rauch en Jens Hewald, is zanox uitgegroeid tot een bedrijf met meer dan 350 werknemers en veertien kantoren, verdeeld over Europa, Azië en Noord-Amerika. Vanuit Amsterdam is zanox Benelux sinds mei 2006 actief op de Nederlandse markt. Sinds mei 2007 maakt zanox deel uit van Axel Springer AG, Berlijn, en PubliGroupe AG, Lausanne.