Gratis is voor bospoepers
22/07/2009 10:01
EMAKINA GROUP
ANTWERPEN, 22 JULI 2009 - Ben je blond, bejaard of sletterig: Mobile Vikings maakt geen onderscheid, maar wél een verschil. De gsm-operator vindt namelijk dat gratis mobiel internet voor iedereen toegankelijk moet zijn, en dat zullen we geweten hebben!
"Gratis is voor sletten", "Gratis is voor bospoepers", "Gratis is voor bomma's",- Ook u bent de welluidende slogans zeker al tegengekomen in het straatbeeld of onder uw pint. Met een vette knipoog zinspelend op de (positieve) discriminatie van bepaalde groepen (bejaarden rijden gratis met het openbaar vervoer bijvoorbeeld), ijvert de operator voor gratis internet op uw gsm. Een boodschap die -zeker in tijden van crisis- als muziek in de oren klinkt.
Mobile Vikings is een nieuwe mobiele operator in België. Hun focus ligt op het gratis toegankelijk maken van digitale informatie en diensten via gsm: een basisrecht net als gezond drinkwater, onderwijs en onderdak, aldus de Vikings.
De campagne "Gratis is voor-" is een productie van het Antwerpse agentschap Design is Dead.
Voor meer info, surf naar www.mobilevikings.com/campaign.
Meer inlichtingen
Yasmin Van de Werf
Design is Dead
E-mail : yasmin@designisdead.com
Tel. : +32 (0)3 260.66.50
Over Emakina
Emakina is een Europees netwerk van interactieve bureaus die hun klanten helpen met de integratie van het Internet in het geheel van hun activiteiten. Emakina is samengesteld uit de agentaschappen Emakina Belgium (Brussel), Emakina.EU (Brussel), Design is Dead (Antwerpen), Emakina.NL (Rotterdam), groupeReflect (Parijs en Limoges) en The Reference (Gent). De groep Emakina heeft een waaier van diensten uitgebouwd rond zijn vier kernactiviteiten: adviesverlening, interactieve marketing, informatieve websites en transactionele e-commercesites. Emakina is het grootste interactieve bureau in België. Emakina Group staat sinds 7 juli 2006 genoteerd op Alternext van Euronext Brussel (mnemo : ALEMK).
Voor eventuele hyperlinks en bijlagen:
Zie het origineel