Just-eat.nl kiest voor Head to Head Media

22/07/2009 07:30

Head to Head Media B.V.

Hoofddorp, 22 juli JustEat.nl, één van de grootste online portals op het gebied van eten bestellen, heeft haar mediabelangen ondergebracht bij Head to Head Media.

Just-Eat.nl vormt samen met de collega's in andere landen de grootste portal/internetwinkel op het gebied van online eten bestellen in Europa. Alleen al in Nederland worden er elke maand ruim 90.000 maaltijden geserveerd via Just-Eat.nl.

In 2001 is Just-Eat in Denemarken van start gegaan en is daarnaast inmiddels gevestigd in Nederland, België, Groot Brittannië, Ierland en Zweden.

Binnenkort zal Just-Eat ook opengaan in Noorwegen, Canada, Italië en Brazilië.

JustEat wil met haar organisatie groeien en het merk op lange termijn waarborgen. JustEat heeft ervoor gekozen om haar mediabelangen onder te brengen bij Head to Head Media. JustEat geeft aan in Head to Head een strategische partner te hebben gevonden. Head to Head Media zal zich middels een uniek geïntegreerd model en haar deskundigheid inzetten om het marktaandeel van JusEat binnen Nederland te vergroten.

Laurens Groenendijk (Managing Director) zegt hierover: "Just-Eat is er niet alleen om online eten bestellen voor consumenten gemakkelijker te maken, maar ondersteunt de restaurants ook in hun bedrijfsvoering. Just-Eat probeert altijd goede prijzen en deals te regelen, waardoor individuele restaurants geld kunnen besparen en betere service kunnen verlenen. Wat dat betreft sluit Head to Head Media perfect bij ons aan; vernieuwend, deskundig en zorgt voor de beste deals met behoud van kwaliteit".





http://www.justeat.nl