Ingezonden persbericht
Het managementteam van Hunkemöller versterken
Op 1 april 2009 is Philip Mountford als CEO bij Hunkemöller begonnen. In het huidige economische klimaat is zijn internationale brand- en retailervaring een belangrijke ondersteuning voor Hunkemöller gebleken. Mountford streeft vooral naar het herpositioneren van het bedrijf en het vernieuwen van de managementstructuur om de volgende fase van de groeistrategie in te gaan. De nieuwe CEO vond ook dat het bestaande Hunkemöller team versterkt moest worden. Dit heeft geleid tot de aanstelling van twee nieuwe medewerkers die tot het management van Hunkemöller zijn toegetreden.
Sue Pickering is aangesteld als de nieuwe Director Buying & Design. Ze heeft jarenlange ervaring opgedaan als Manager Lingerie bij Marks & Spencer, New Look en George. Philip Mountford zegt hierover: "Door de ervaring die Sue meebrengt, kunnen we Hunkemöller herpositioneren "from a high street retailer to a high street brand". De enorme kennis en ervaring van Sue zal ervoor zorgen dat Hunkemöller haar huidige klanten zal blijven verrassen, maar bovendien ook nieuwe jonge klanten zal aanspreken.
Ben Hawksley is de andere belangrijke aanwinst voor Hunkemöller. Hij begint per 1 september als Manager Merchandise, Planning & Allocation. Hiervoor was Ben Senior Manager in Merchandise bij Moss Bros Group PLC, Blue Inc. en East. De CEO zegt hierover: "Ben brengt veel expertise mee, met ruim tien jaar ervaring in senior merchandising. Door deze expertise kunnen we het bedrijf internationaal laten groeien en de "best practices" behouden."
Philip Mountford: "Deze twee nieuwe senior leden van het management zullen onze directie versterken en ons de mogelijkheid bieden om de volgende fase van ons strategisch groeiplan te bereiken". Hunkemöller telt momenteel 437 winkels in 7 Europese landen. In dit groeiplan zullen zowel Sue als Ben sleutelposities vervullen.
Noot voor redacties: