Amsterdam RAI

Merkcampagne RAI Elicium van start

15 jul 2009

In amper drie jaar is het RAI Elicium van de tekentafel tot leven gebracht. Het nieuwe, innovatieve RAI- gebouw wordt eind september geopend. In de nieuwe merkcampagne van Amsterdam RAI is het karakter âEliseâ geïntroduceerd; het gezicht van het RAI Elicium.

Merkcampagne RAI Elicium
Naast een campagne richting de zakelijke doelgroepen, is de komst van het RAI Elicium ook een uniek moment om Amsterdam en de rest van Nederland kennis te laten maken met het vernieuwde gezicht van Amsterdam RAI. Onlangs is de merkcampagne, mede ontwikkeld door communicatiebureau Lemon Scented Tea, richting de evenementenbranche van start gegaan. Voor de campagne worden zowel print als online media ingezet. Na de zomer maakt naast de zakelijke markt ook de publieke omgeving van de RAI kennis met het RAI Elicium en het nieuwe karakter van Amsterdam RAI, Elise.

Elise zegt hallo!
Elise belichaamt alles wat het RAI Elicium uitstraalt: modern, innovatief en exclusief. Daarnaast vergroot zij de âlikeabilityâ van de gehele RAI. Tot aan de opening van het RAI Elicium eind september speelt Elise de hoofdrol in de campagne. Elise inspireert bezoekers en belangstellenden van Amsterdam RAI en brengt op een speelse, intelligente en verrassende manier de merkbelofte âinspiring peopleâ tot leven.

Zelf kennismaken met Elise? Ga naar www.rai-elicium.nl.

RAI Elicium zet trend
Het RAI Elicium is de nieuwe, duurzame beurs,- congres- en feestlocatie van Amsterdam RAI. Met de grootste ballroom van Nederland, vier congreszalen en twintig vergaderzalen verpakt in een hoogwaardige, multifunctionele omgeving, zet het RAI Elicium de trend voor beurs- en congresgebouwen in de 21e eeuw.


*