Merkcampagne RAI Elicium van start
15 jul 2009
In amper drie jaar is het RAI Elicium van de tekentafel tot leven
gebracht. Het nieuwe, innovatieve RAI- gebouw wordt eind september
geopend. In de nieuwe merkcampagne van Amsterdam RAI is het karakter
âEliseâ geïntroduceerd; het gezicht van het RAI Elicium.
Merkcampagne RAI Elicium
Naast een campagne richting de zakelijke doelgroepen, is de komst van
het RAI Elicium ook een uniek moment om Amsterdam en de rest van
Nederland kennis te laten maken met het vernieuwde gezicht van
Amsterdam RAI. Onlangs is de merkcampagne, mede ontwikkeld door
communicatiebureau Lemon Scented Tea, richting de evenementenbranche
van start gegaan. Voor de campagne worden zowel print als online media
ingezet. Na de zomer maakt naast de zakelijke markt ook de publieke
omgeving van de RAI kennis met het RAI Elicium en het nieuwe karakter
van Amsterdam RAI, Elise.
Elise zegt hallo!
Elise belichaamt alles wat het RAI Elicium uitstraalt: modern,
innovatief en exclusief. Daarnaast vergroot zij de âlikeabilityâ van
de gehele RAI. Tot aan de opening van het RAI Elicium eind september
speelt Elise de hoofdrol in de campagne. Elise inspireert bezoekers en
belangstellenden van Amsterdam RAI en brengt op een speelse,
intelligente en verrassende manier de merkbelofte âinspiring peopleâ
tot leven.
Zelf kennismaken met Elise? Ga naar www.rai-elicium.nl.
RAI Elicium zet trend
Het RAI Elicium is de nieuwe, duurzame beurs,- congres- en
feestlocatie van Amsterdam RAI. Met de grootste ballroom van
Nederland, vier congreszalen en twintig vergaderzalen verpakt in een
hoogwaardige, multifunctionele omgeving, zet het RAI Elicium de trend
voor beurs- en congresgebouwen in de 21e eeuw.
*
Amsterdam RAI