Nieuws
Digitaal Loket uitgebreid met 7 producten
Op www.lopik.nl vindt u onder de knop `Dienstverlening' het Digitale
Loket. Dit loket maakt het mogelijk op elk gewenst tijdstip elf
producten en diensten van de gemeente Lopik af te nemen zonder een
bezoek aan het gemeentehuis. Dit bespaart u reistijd, reiskosten en
wachttijd. Kortom, gemak, gewin en genot!
Vanaf de opening van het loket in oktober 2007 tot en met heden hebben
er al 420 transacties plaatsgevonden. Maar vanzelfsprekend blijven wij
onze producten en diensten ook op het gemeentehuis aanbieden.
De volgende producten waren al via het Digitaal Loket af te nemen en
indien nodig af te rekenen:
* uittreksel uit het bevolkingsregister;
* aangifte verhuizing;
* melden ophalen grofvuil;
* aangifte/afmelden hondenbelasting.
Deze vier producten zijn nu uitgebreid met de volgende producten en
diensten:
* bewijs van Nederlanderschap aanvragen;
* bewijs van in leven zijn aanvragen;
* uittreksel/afschrift uit de burgerlijke stand aanvragen;
* eigen verklaring rijbewijs aanvragen;
* verzoek tot geheimhouding persoonsgegevens indienen;
* verzoek aanduiding naamgebruik;
* gevonden/verloren voorwerp aanmelden.
Gemeente Lopik