Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
HEINEKEN THE CITY ZOEKT CREATIEF TALENT
Verover jouw plek op de catwalk tijdens de openingsshow van de Amsterdam International Fashion Week!
Amsterdam, mei 2009 - Heineken the City, de beleveniswinkel van Heineken aan de Amstelstraat in Amsterdam, is op zoek naar creatief talent! Voor het event Fashion in the City vraagt Heineken creatieven om één creatie te ontwerpen geïnspireerd op, off course, het internationale biermerk Heineken. Jong of oud, wel of geen modeacademie, het maakt niet uit; iedereen van 18 jaar of ouder mag meedoen. Creatieven die niet handig zijn achter de naaimachine krijgen hulp van professional Daryl van Wouw tijdens de masterclass. Word jij uiteindelijk door de vakkundige jury, bestaande uit onder andere Bas Kosters, tot de 20 winnaars bekroond, dan toon jij op 18 juli je eigen ontwerp op de catwalk bij Heineken the City tijdens de openingsshow van Amsterdam International Fashion Week (AIFW) Downtown. De allerbeste ontwerper ontvangt bovendien een bedrag van ¤1000,-. Daryl van Wouw en Bas Kosters gingen je al voor.
Hoe doe ik mee?
Lijkt het jou wat om je ontwerp te showen tijdens AIFW Downtown? Geef je dan nu op.
Ga daarvoor naar www.heinekenthecity.nl en klik op de link naar de actiepagina. Hier zie je in het filmpje alle voorwaarden op een rij en wordt er uitgelegd hoe je jouw ontwerp kunt insturen. Laat je inspireren door Heineken en begin maar vast met schetsen, ontwerpen kun je insturen tot 12 juni 2009.
Fashion in the City
Fashion in the City wordt georganiseerd door Heineken the City, de brandstore van Heineken aan de de Amstelstraat 31 in Amsterdam. Het uitgangspunt van Heineken the City is om een platform te bieden voor jong talent in allerlei creatieve facetten. Mode vormt een belangrijk onderdeel van Heineken the City met inmiddels twee 'Inspired by' collecties van ontwerpers Daryl van Wouw en Bas Kosters die exclusief bij Heineken the City verkrijgbaar zijn. Fashion in the City wordt georganiseerd in samenwerking met AIFW en Boomerang Create en zal op 18 juli met een spectaculair evenement in Heineken the City een spetterende aftrap worden van Amsterdam International Fashion Week!
Heineken the City is een beleveniswinkel waar bezoekers geïnspireerd raken door de 'Heineken way of life'. Alle zintuigen worden geprikkeld en er zijn échte Heineken wannahaves te koop. Vier pijlers vormen samen het kloppende hart van Heineken the City, namelijk: Fashion (mode), de Refreshing Sounds Studio (muziek), Tickets & Travel (reizen en events) en de Beershop (biergerelateerde producten). Daarnaast zijn er drie moderne Boardrooms die worden verhuurd aan gasten die behoefte hebben aan een inspirerende omgeving voor hun meetings. Zie voor meer informatie: www.heinekenthecity.nl.
Ingezonden persbericht