Bezoekers Attractie- & Vakantiepark Slagharen spelen grote rol in mark
SLAGHAREN, 20090715 -- Slagharen zet haar koers voort! Na een grootschalige renovatie: nieuwe chalets, nieuwe attracties, nieuwe shows en entertainment en nieuwe shops en horeca investeert het Attractie- & Vakantiepark in een promotiecampagne. Als rode draad door deze campagne lopen de wasbeertjes Randy & Rosie (de twee nieuwe characters van het Attractie- & Vakantiepark). Zij vermaken de bezoekers in het park en hebben zelfs een eigen theatershow. Deze characters slaan zo aan bij het publiek dat een eigen blog en Twitter-account niet uit kon blijven.
Om bezoekers naar Slagharen te trekken wil Slagharen de bezoeker zelf ook onderdeel uit laten maken van de gehele campagne en daarom start vanaf 15 juli 2009 een spectaculaire moviewedstrijd.
Tijdens de zomermaanden kunnen de bezoekers hun ontdekkingsreis in Attractie- en Vakantiepark Slagharen vastleggen in een filmpje. Marketingbureau Purple Proof heeft deze `moviewedstrijd' opgezet. Er is een speciale actiewebsite gebouwd waar straks alle inzendingen op te zien zijn. Naast externe media zal ook in het park zelf de nodige promotie plaatsvinden. Op YouTube is, naast de promotiemovie ook een inzending te zien van Randy & Rosie. Beide wasberen doen dus ook mee met de wedstrijd en hebben hun inzending al gemaakt. Het spelelement van de moviewedstrijd wordt hiermee benadrukt; deelnemers kunnen stemmen op hun favoriet en doen zo ook inspiratie op voor het maken van hun eigen movie.
Alle inzendingen worden beloond, maar de leukste filmpjes ontvangen een spectaculaire prijs. Naast een prijzenpot (ruim ¤ 3.500,-) maken bezoekers kans op de hoofdprijs; de winnaar mag in de huid kruipen van een echte indiaan en met z'n hele familie slapen in een stoere wigwam.
Meedoen is gratis en alle inzendingen worden altijd beloond!
Kijk voor meer informatie op www.slagharen.com
Direct naar YouTube? >> www.youtube.com/watch?v=MVAp84gxJq4
ingezonden persbericht