Ingezonden persbericht
Direct Design ondanks crisis stabiel
Amsterdam, 13 juli 2009 - Direct Design heeft wederom een positief eerste half jaar weten te realiseren. Niet alleen blijft de hoeveelheid (online) aankopen stijgen ook de omzet kent een kleine groei. Anne de Jongh; 'Ook wij moeten constant scherp blijven en kansen blijven signaleren. Juist door te blijven ondernemen en nieuwe initiatieven te ontplooien vergroot je de kans op succes, ook in tijden dat dit wat meer energie vraagt. Daarom blijven we de website
"Er worden schrikbarende cijfers genoemd in de verschillende media", zegt Leon de Haas van Direct Design. 'Wij hebben de afgelopen maanden veel geïnvesteerd in de vernieuwde website en collectie en we hadden op meer groei gehoopt, maar zien nu dat we in deze tijden zeer tevreden moeten zijn met een kleine groei".
Juist door voorop te blijven lopen met onze huidige webwinkel en al haar mogelijkheden aan de voor- en achterkant en de verbreding van onze collectie met onder andere
Daarnaast is Direct Design steeds meer bezig met verschillende communicatie initiatieven waarmee we de consument belonen voor hun aandacht voor Direct Design. Bijvoorbeeld de samenwerking met
Over Direct Design
Direct Design is de online meubelwinkel voor consument, bedrijf en overheid waar men terecht kan voor een groot assortiment moderne design meubelen afkomstig van verschillende kwalitatief hoogwaardige meubelmerken. Direct Design maakt design meubelen bereikbaar voor iedereen; particulier, bedrijf en overheid, voor de kleine en grote portemonnee. Bij de opening in 2005 was Direct Design één van de eerste webwinkels met een breed assortiment design meubelen. Direct Design is aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.
Ingezonden persbericht