New Media Schenkt ook dit Jaar Bomen aan Klanten als Kerstcadeau
ENSCHEDE, 20090710 -- Afgelopen kerst 2008 heeft New Media milieubewust gekozen voor een SEO2 neutraal geschenk. Alle klanten hebben een boom gekregen die gekocht is via Stichting Puk Jongeling. De keuze voor een boom heeft ermee te maken dat het een duurzaam cadeau is voor een duurzame relatie. Door de positieve reacties van de klanten heeft New Media besloten ook dit jaar bomen te schenken aan haar nieuwe klanten
De reden dat New Media Search Marketing voor een SEO2 neutraal geschenk heeft gekozen, heeft te maken met het feit dat New Media met computers werkt en daardoor CO2 uitstoot. Ter compensatie hebben ze daarom milieubewust gekozen om elke klant een boom te geven.
Het SEO2 neutraal geschenk is daarnaast ook nog een leuke woordspeling aangezien New Media werkzaam is op het gebied van SEO (Search Engine Optimization). Wanneer je SEO achter elkaar uitspreekt zeg je eigenlijk CO. Vandaar het SEO2 geschenk.
De stichting Puk Jongeling plant alle bomen (verschillende inheemse soorten) nabij het Pannekoeckerhuis in Den Hout. Het bos wordt voorzien van spelmateriaal voor kinderen die daar in de toekomst spelenderwijs in aanraking komen met de natuur. De klanten die een boom als geschenk hebben gekregen, kunnen naar het Koeckerbos in Brabant (vlakbij Breda) om met hun eigen ogen de boom te zien.
Doordat New Media veel positieve reacties heeft gekregen van de klanten die al een boom hebben gekregen, hebben ze besloten ook dit jaar weer bomen te schenken aan nieuwe klanten. Op deze manier laat New Media tevens zien dat ze ondanks het gebruik van computers toch milieubewust leven.
Over New Media Search Marketing:
New Media is een bedrijf dat zich bezighoudt met zoek machine marketing. Sinds 2000 zijn de initiatiefnemers al actief als online marketing consultant en zo hebben ze in de loop der jaren al zoekmachine marketing campagnes verzorgt voor tal van top 500 bedrijven. Op het moment zijn er 7-9 mensen werkzaam bij New Media. Met een heldere, open en op samenwerking gebaseerde aanpak bepalen wij met de klant de groeistrategieën op zowel korte als lange termijn. We spreken dan ook van een goede samenwerking wanneer de gezamenlijke visie gerealiseerd is.
Vor meer informatie:
www.new-media.nl