Cendris
Persbericht
09.07.09 10:43
Cendris en KijkMijnHuis werken samen
Verhuizende consument en aanbieders komen samen op innovatief platform
Den Haag, 09 juli 2009 Cendris werkt samen met KijkMijnHuis, een
online platform dat de verhuizende consument en aanbieders van
producten en diensten op het gebied van de aankoop van een huis
samenbrengt. Het biedt bedrijven vroegtijdig in het verhuisproces de
mogelijkheid om gerichte acties en aanbiedingen te doen. Voor
consumenten biedt het interactieve platform veel informatie over de
aanstaande verhuizing.
Met deze samenwerking helpt Cendris bedrijven die woninggerelateerde
producten en diensten aanbieden om via KijkMijnHuis in contact te
komen met de consument. Michel Bagli van Cendris: Juist omdat
bedrijven steeds meer online actief zijn en consumenten eerst online
informatie zoeken, is een interactief platform een doeltreffende
manier om de consument en de aanbieder samen te brengen. Hierdoor komt
de juiste aanbieding op het juiste moment bij de juiste ontvanger
terecht. Door de expertise van Cendris om elke consument te bereiken
gecombineerd met het platform is het voor bedrijven mogelijk om actief
in te kunnen spelen op de behoefte van de Nederlander gedurende elke
levensfase, zoals het kopen van een huis.
Eigentijds interactief relatiegeschenk
KijkMijnHuis wordt ingezet als eigentijds relatiegeschenk tijdens het
tekenen van het voorlopig koopcontract. De makelaar biedt de
huizenkoper een eigen website aan. Voor de verhuizende consument is
het platform naast nuttig en informatief ook gewoon leuk, stelt Bagli.
Zo kan hij via de website vrienden en familie op de hoogte houden van
alle ontwikkelingen rond de verhuizing door bijvoorbeeld een fotoalbum
of een dagboek bij te houden. Daarnaast kan de consument gebruik maken
van een contractmanager. Deze bewaakt de verloopdata van contracten
waardoor de consument altijd op het juiste moment aanbiedingen krijgt
voor goedkopere en betere deals. Consumenten hebben op de site een
eigen mailbox waarmee zij gericht benaderd kunnen worden door
bijvoorbeeld een makelaar of een adverteerder. Hierdoor kunnen
bedrijven ook heel gericht klantenkaarten, kortingsbonnen en brochures
op maat aanbieden.