Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
TDA agents slagen voor MBO-3 diploma
Donderdag 09 juli 2009
Almere - Afgelopen week zijn maar liefst twintig callcenter agents van
Telecom Direct Almere B.V. (TDA) geslaagd voor hun erkende MBO-3
opleidingsprogramma. TDA wilde haar agents, allen al in het bezit van
het starterscertificaat en een afgeronde BBL opleiding, met dit nieuwe
opleidingsprogramma de mogelijkheid bieden zichzelf constant te
blijven ontwikkelen. Het programma waar de agents zich vrijwillig voor
konden opgeven, heeft een MBO-3 niveau, is binnen één jaar afgerond en
was op maat ontwikkeld door opleidingsbedrijf Tele'Train.
TDA
"Kwaliteit in alles wat je doet!" is de bedrijfsgarantie die wij aan
onze klanten bieden. Passend bij deze missie zoeken wij voortdurend
naar mogelijkheden om onze kwaliteit te verbeteren. Opleiden van de
medewerkers is één van de instrumenten die wij daarbij inzetten. Ik
kan dan ook zeggen dat ik ontzettend trots ben op deze groep agents
die hebben aangetoond dat zij een opleiding dat anders twee jaar
duurt, nu binnen één jaar succesvol hebben afgerond en met succes!.',
aldus Cokky Bosman, directeur TDA.
Diploma
Het behalen van de diploma geeft de agents, allen minimaal al drie
jaar werkzaam bij TDA, niet alleen de mogelijkheid voor het volgen van
verdere opleidingen maar ook om verder door te groeien binnen de
organisatie. TDA zal met trots een feestelijke uitreiking verzorgen.
Voor meer informatie over TDA verwijs ik u graag naar onze website:
www.tda.nl of neem telefonisch contact op via 0800 800 800.