SNT onderscheidt zich door COPC hercertificering
Certificering garandeert hoogste kwaliteit, klanttevredenheid en
operationele prestaties voor klanten van SNT
Zoetermeer, 9 juli 2009 - Contactcenterprofessional SNT was vorig jaar
al het enige Nederlandse facilitaire contactcenter dat in het bezit
was van een COPC certificaat. Dit jaar bewijst SNT ook onder zeer
uitdagende omstandigheden het certificaat waard te zijn. Met de
hercertificering laat de organisatie zien deze internationale
kwaliteitsstandaard voor contactcenters wederom op alle gebieden
binnen de organisatie te beheersen en toe te passen en succesvol te
blijven als betrouwbare partner. Het certificaat bekrachtigt daarnaast
de kwaliteit- en prestatiemissie van de organisatie.
Onlangs zijn ook nog eens 16 SNT medewerkers COPC Registered
Coordinator geworden, waarmee het totale aantal RC's op 27 komt. Dit
stelt SNT nog beter in staat de opgedane kennis en ervaring uit het
certificeringstraject te verankeren in haar organisatie en aan te
wenden om het beste contact center te zijn en te blijven.
SNT ontving het COPC-certificaat na een uitgebreide audit door het
gelijknamige instituut. Volgens COPC Inc. bleek SNT op diverse
fronten, waaronder cross-selling, een significante verbetering te
hebben doorgevoerd. In 2008 ontving de organisatie de
COPC-certficering voor de dienstverlening voor ING. De
hercertificering van dit jaar bewijst dat SNT ook tijdens een
dynamische reorganisatie aan de zijde van de opdrachtgever de
prestaties op niveau weet te houden en continu verbeteringen aanbrengt
in de organisatie als geheel.
"Het certificeringstraject levert SNT veel kennis en ervaring op om
haar kwaliteitsbeleid breed te kunnen doorontwikkelen", aldus Daniëlle
Morf, Manager Training & COPC bij SNT. "Om op topniveau te kunnen
blijven presteren doet SNT er alles aan om zijn medewerkers de
benodigde handvatten te geven. Naast de Registered Coordinator
trainingen heeft SNT haar interne opleidingen volledig ingericht op
basis van een combinatie van haar jarenlange ervaring in de
contactcenterbranche en de opgedane ervaring door COPC-certificering.
Ook de processen die 'compliant' en succesvol zijn bevonden door COPC,
worden organisatiebreed ingezet met als doel de beste aanbieder op het
gebied van customer care en sales te zijn."
De afkorting COPC staat voor Customer Operations Performance Center.
Met het COPC-besturingsmodel zijn alle processen en werkmethoden
dusdanig ingericht dat de contactmomenten met de opdrachtgevers en hun
klanten effectief en efficiënt verloopt. SNT heeft een eigen
COPC-afdeling met Consultants die allen COPC Registered Coordinator en
COPC Registered Internal Auditor zijn.
Meer informatie
SNT Nederland B.V.
Sandra Hulsenboom
Tel: 079-3686905
Email: shulsenboom@nl.snt.com
SNT Groep NV