Aviko: op zoek naar Avond4daagselied

Begin april begon de Avond4daagse. Dat betekende de start van bonte verkleedpartijen, enthousiaste aanmoedigingen vanaf de kant en natuurlijk...zingen. Dit jaar was de Avond4daagse extra leuk. Wandelsportvereniging KNBLO-NL en hoofdsponsor Aviko zochten namelijk naar het nieuwe Avond4daagse lied. Overgewicht bij jonge kinderen is een groeiend probleem. Door de Avond4daagse nog leuker te maken voor kinderen, hoopt Aviko meer basisschoolkinderen aan het bewegen te krijgen door mee te lopen met de Avond4daagse. De zoektocht naar het nieuwe Potje met Vet is vandaag met succes afgesloten. Grote winnaar is kinderkoor de Bromvlieg uit Zwolle met hun liedje Lopen, Lopen Lopen. Zij mochten vandaag hun single opnemen in een professionele studio zodat heel Nederland de nieuwe hitsingle kan downloaden. Het lied is hier te zien en te horen: http://www.avond4daagse.nl/nieuws/and-the-winner-is

Bex*communicatie verzorgde voor Aviko een brainstormsessie waarin ondermeer het idee voor het lied werd bedacht. Tevens verzorgden we de organisatie rondom het lied en trad Bex* op als woordvoerder en begeleiding van het perstraject.