Ingezonden persbericht

PERSBERICHT 02-07-09

CRISIS LEGT IPPIES.NL GEEN WINDEIEREN!

De consument lijkt in de huidige economische tijd steeds meer op zoek te gaan naar korting en voordeel. Volgens Algemeen Directeur Emiel Fokker van ippies.nl (online spaarprogramma) worden zowel de kortingskrantjes als de vergelijksites meer bestudeerd door de kritische consument dan ooit te voren.

Het online spaarprogramma ippies.nl maakt hierdoor ook een enorme groei. Ten opzichte van 2008 is het aantal aangemelde ippies.nl leden in het 1e halfjaar van 2009 al toegenomen met ruim 450% tot 27.000. Daarnaast is de intensiteit van de bestellingen is toegenomen met 34%. Gemiddeld bestelt een lid van ippies.nl nu 78% van zijn online aankopen via ippies.nl.
De top vijf van meest favorieten producten die online worden aangekocht zijn: Kleding, Cd's, games, tickets en hotelovernachtingen.

ippies.nl
ippies.nl is een online spaarprogramma met meer dan 450 aangesloten webwinkels en 27.000 sparende leden. Door een online aankoop te doen bij één van de aangesloten webwinkels ontvangt een lid een deel van de verkoopcommissie in de vorm van internetpunten (ippies). Het gespaarde voordeel kan het lid verzilveren bij diverse webwinkels.



Ingezonden persbericht