Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

TDA leading callcenter op het gebied van informeren over de Telecommunicatiewet

Woensdag 01 juli 2009

Telecom Direct Almere B.V. (TDA) blijft als callcenter leading binnen de markt als het gaat om proactief communiceren over de Telecommunicatiewet. Na de drie succesvolle seminars `De Telecommunicatiewet in praktijk' met ruim 200 bezoekers, zetten zij hun informerende rol voort. Zo geven zij nu ook uitgebreid aandacht op hun website over de nieuwe wetgeving en hebben daarnaast als eerste callcenter ook een speciale weblog ingericht.

Website & Weblog
Op de website http://www.tda.nl/telecommunicatiewet kan de bezoeker nu naast het lezen van een samenvatting over de wetgeving, de belangrijkste documentatie downloaden en een uitgebreide Q & A list raadplegen. De website, in combinatie met de speciale weblog (www.tda.nl/blog) waar wekelijks informatieve, maar vooral ook inspirerende artikelen op worden geplaatst, hebben beide maar één doel: de markt zo uitgebreid mogelijk informeren over alle belangrijke wijzigingen die de wet met zich meebrengt.

Groeiend besef
"Een positieve wending die wij zien is het nu groeiende besef, vooral aan de adverteerders zijde, dat de wetgeving voor het merendeel van het Nederlandse bedrijfsleven van toepassing is. De gedachte: `deze wijzigingen gelden niet voor mijn organisatie' verdwijnt. Wij spelen hier direct op in door de informatie te verschaffen die men nu (pas) actief gaat zoeken", aldus Cokky Bosman, directeur TDA.

Persoonlijk advies
Indien u vragen heeft of een persoonlijk gesprek/advies wilt hebben over de Telecommunicatiewet en welke invloed deze wet direct op uw organisatie kan/zal hebben. Neem dan direct contact met ons op via tel. 0888 800 800 of per e-mail sales@tda.nl, wij staan u graag te woord!