Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
TDA leading callcenter op het gebied van informeren over de
Telecommunicatiewet
Woensdag 01 juli 2009
Telecom Direct Almere B.V. (TDA) blijft als callcenter leading binnen
de markt als het gaat om proactief communiceren over de
Telecommunicatiewet. Na de drie succesvolle seminars `De
Telecommunicatiewet in praktijk' met ruim 200 bezoekers, zetten zij
hun informerende rol voort. Zo geven zij nu ook uitgebreid aandacht op
hun website over de nieuwe wetgeving en hebben daarnaast als eerste
callcenter ook een speciale weblog ingericht.
Website & Weblog
Op de website http://www.tda.nl/telecommunicatiewet kan de bezoeker nu
naast het lezen van een samenvatting over de wetgeving, de
belangrijkste documentatie downloaden en een uitgebreide Q & A list
raadplegen. De website, in combinatie met de speciale weblog
(www.tda.nl/blog) waar wekelijks informatieve, maar vooral ook
inspirerende artikelen op worden geplaatst, hebben beide maar één
doel: de markt zo uitgebreid mogelijk informeren over alle belangrijke
wijzigingen die de wet met zich meebrengt.
Groeiend besef
"Een positieve wending die wij zien is het nu groeiende besef, vooral
aan de adverteerders zijde, dat de wetgeving voor het merendeel van
het Nederlandse bedrijfsleven van toepassing is. De gedachte: `deze
wijzigingen gelden niet voor mijn organisatie' verdwijnt. Wij spelen
hier direct op in door de informatie te verschaffen die men nu (pas)
actief gaat zoeken", aldus Cokky Bosman, directeur TDA.
Persoonlijk advies
Indien u vragen heeft of een persoonlijk gesprek/advies wilt hebben
over de Telecommunicatiewet en welke invloed deze wet direct op uw
organisatie kan/zal hebben. Neem dan direct contact met ons op via
tel. 0888 800 800 of per e-mail sales@tda.nl, wij staan u graag te
woord!