Lexa.nl en MSN.nl sluiten exclusief partnership
01/07/2009 11:25
Lexa.nl
Amsterdam, 1 juli 2009. Lexa.nl, als onderdeel van Meetic de grootste online datingservice van Europa, is een exclusieve samenwerking aangegaan met MSN.nl. Lexa.nl zal vanaf 1 juli 2009 voortaan al haar datingservices op het gebied van dating en matchmaking ook via de MSN Dating portal aanbieden. Alle bezoekers van MSN die geĂŻnteresseerd zijn in dating kunnen zich via MSN Dating gratis registreren bij Lexa.nl en zo kiezen uit miljoenen profielen van heel veel leuke singles in Europa.
MSN had voor al haar datingactiviteiten in Europa een partnership met match.com.Omdat Meetic afgelopen februari de Europese tak van match.com heeft overgenomen, heeft MSN besloten een partnership met Meetic aan te gaan. Alle bestaande MSN datingactiviteiten in 12 Europese landen blijven op deze manier gegarandeerd.
Stefan van den Berg, directeur van Lexa.nl, is blij met deze samenwerking: "Voor Lexa.nl, als onderdeel van Meetic, biedt deze samenwerking heel veel kansen. We zijn de enige datingsite in Nederland die een exclusief partnership heeft met MSN.nl. Het enorme potentieel van MSN geeft ons de mogelijkheid om onze database verder te vergroten en bovendien past de deal perfect in onze groeistrategie de absolute nr. 1 datingsite van Nederland te blijven".
Geoff Sutton, Executive Producer and General Manager of MSN Europa, verklaart, "Online Dating is een nog steeds groeiend en gezond onderdeel op MSN en is bovendien erg populair bij onze bezoekers. We zijn daarom ook erg blij met het Europese partnership met MEETIC ook gezien het enorme geografische bereik en breedte van de dating services, inclusief matchmaking en casual dating".
Einde persbericht
Over LEXA.NL. In februari 2006 is Lexa.nl overgenomen door MEETIC en is hierdoor de grootste internationale datingsite in Europa. In Nederland schrijft elke minuut iemand zich in en inmiddels staan er ruim 1,5 miljoen singles bij Lexa.nl ingeschreven. Lexa.nl loopt voorop in kwaliteit en ontwikkeling en biedt naast een veilige date omgeving ook een moderne site met de nieuwste functionaliteiten. Uit een onderzoek van Reader's Digest onder 1.039 in Nederland blijkt dat Lexa.nl 'The most trusted brand 2009' is in de categorie 'Datingsites'.
About Meetic. MEETIC manages two online dating and matchmaking services, mainly around the Meetic, Meetic Affinity and Match brands and markets two highly complementary economic models on the dating market, one based on internet use, the other on mobile phones. By acquiring the European activities of world leader Match.com in June 2009, MEETIC has reinforced its first place on the continent. The group is currently established in 16 European countries, as well as in Latin America, and is available in 13 languages. From inception, the group has pursued a clear leadership strategy focusing on quality, innovative marketing and perfect technological expertise. MEETIC works hard to optimise service quality and to satisfy every possible expectation of its European subscribers. In 2008, MEETIC posted sales of 133.6 million and an EBIT of 12.5 million.
http://www.lexa.nl