Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

BR-ND Mountain Design geeft het St Antonius een nieuwe gezicht.

Achtergrond
BR-ND Mountain Design is gevraagd om, in samenwerking met BR-ND, een nieuwe naam, een nieuw logo en een visuele identiteit te ontwikkelen voor de fusie van twee ziekenhuizen: St. Antonius Ziekenhuis en Mesos Medisch Centrum.

Creatieve rationale
BR-ND Mountain Design heeft een unieke woordbeeld gecreëerd, als symbool van een onderscheidende en ambitieuze zorginstelling. Het woordbeeld komt voort uit een op nieuw bepaald iconisch alfabet, waarbij de letters naadloos in elkaar overvloeien. Dit alfabet staat voor het medisch vakmanschap en de menselijk zijde van het ziekenhuis. De iconen zijn, samen met de verfrissende fotografische stijl en herkenbaar kleuren schema, gebruikt in verschillende merkmanifestaties van het St Antonius (signing, briefpapier, websites, folders, tijdschriften, etc.).

Credentials
Opdrachtgever: St Antonius
Bureau: BR-ND Mountain Design
Account: Elmire van Tongeren
Creatie: Kiki Hartman en Laura den Otter

Bijgesloten

- Logo St Antonius

Over BR-ND Mountain Design
BR-ND Mountain Design is an international design agency with a dedicated team of creatives, strategists and project managers. Originally focused on innovative and distinctive packaging, our passion now extends to other disciplines of brand strategy and brand creation. BR-ND Mountain Design is member of the family of BR-ND People, an international group of branding agencies. Together with our clients, we combine solid strategy with outstanding creativity and operational excellence to craft inspirational brands.



Ingezonden persbericht