Kwaliteitsprobleem met witte flessen Glorix O2
28/05/2009 : Unilever Benelux waarschuwt consumenten voor een mogelijk
kwaliteitsprobleem met Glorix O2. Het betreft witte flessen met een
rode dop.
Flacon Glorix O2 Als gevolg van een productiefout kan het voorkomen
dat de druk in de flessen te hoog wordt, waardoor de fles bol kan
komen te staan.
De witte flessen met een rode dop hebben een productiecode die zich op
de achterkant van de fles, vlak onder de rode dop, bevindt.
De flessen waar het om gaat, hebben een code die begint met de cijfers
9131 of 9132. Het betreft hierbij alleen de flessen die door Glorix
aan Albert Heijn zijn geleverd.
Uit voorzorg roepen wij consumenten op de flessen niet te openen en
contact met Glorix op te nemen.
Consumenten die in het bezit zijn van een fles met bovenstaande
code(s) of van een fles waarvan de code onleesbaar is, worden verzocht
tussen 8.00 - 21.00 uur contact op te nemen met de Glorix Consumer
Service via het gratis telefoonnummer: 0800-0175.
Alle overige Glorix-producten voldoen aan de kwaliteitseisen en kunnen
gewoon worden gebruikt.
Deze informatie wordt tevens gepubliceerd in een advertentie in de
landelijke en regionale dagbladen op donderdag 28 mei 2009.
Unilever NV