Blauw Research


---

Blauw voor tweede keer genomineerd voor Marktonderzoekbureau van het Jaar
Rotterdam , 28 mei 2009
Blauw Research is één van de vijf genomineerden voor de verkiezing van Marktonderzoekbureau van het Jaar 2009. Deze prijs wordt door de MarktOnderzoekAssociatie (MOA) uitgereikt aan het bureau dat in het voorafgaande jaar de meest waardevolle bijdrage heeft geleverd aan de branche. Blauw is hiermee voor de tweede keer op rij genomineerd voor deze prijs.

De Superpromoter
Het afgelopen jaar heeft Blauw een gedachtegoed ontwikkeld dat enthousiasme centraal zet. Positivisme is dan ook de basis van de inzending van dit Rotterdamse marktonderzoekbureau. Het gedachtegoed komt voort uit verschillende actuele themas en theorieën uit de marketing- en managementliteratuur. Deze inzichten, gecombineerd met de focus op het vinden van kansen voor klanten, hebben geleid tot de ontdekking van De Superpromoter. Superpromoters zijn enthousiastelingen die hun geestdrift delen en anderen hiermee beïnvloeden. Bedrijven en instellingen zouden deze superpromoters onder hun klanten en medewerkers meer aandacht moeten geven. Ze zorgen voor omzetgroei, bepalen reputaties, zijn bereid tot cocreatie en geven veel positieve energie! En daar wordt onze wereld beter en vrolijker van.

De inzending voor de MOAwards is te zien op
www.superpromotersvanblauw.nl en laat zien dat klanten ook enthousiast zijn over Blauw.

Uitreiking op 18 juni 2009
Niet alleen Blauw is genomineerd voor de award, ook de bureaus Ferro, MARE Research, Ruigrok NetPanel en Synovate maken kans om Marktonderzoekbureau van het Jaar te worden. Op 18 juni 2009 wordt aan het strand van Zandvoort bekend gemaakt wie dit jaar deze prijs in ontvangst mag nemen. Op die dag worden ook de andere vier awards uitgereikt, een award voor Bureauonderzoeker en Bedrijfsonderzoeker van het Jaar, de Wetenschapsprijs en de Innovatieprijs.

De onafhankelijke jury voor de verkiezing Marktonderzoekbureau van het Jaar 2009 bestaat uit George Görtemöller (oud-directeur NIMA/ en VMO), Leon Bouman (hoofd-/eindredacteur Adformatie), Theo van Vugt (hoofd-/eindredacteur Tijdschrift voor Marketing/MolBlog), Luuk Ros (hoofd-/eindredacteur Marketing Tribune) en Jan Roekens (hoofd-/eindredacteur Clou).