Blauw Research
---
Blauw voor tweede keer genomineerd voor Marktonderzoekbureau van het
Jaar
Rotterdam , 28 mei 2009
Blauw Research is één van de vijf genomineerden voor de verkiezing van
Marktonderzoekbureau van het Jaar 2009. Deze prijs wordt door de
MarktOnderzoekAssociatie (MOA) uitgereikt aan het bureau dat in het
voorafgaande jaar de meest waardevolle bijdrage heeft geleverd aan de
branche. Blauw is hiermee voor de tweede keer op rij genomineerd voor
deze prijs.
De Superpromoter
Het afgelopen jaar heeft Blauw een gedachtegoed ontwikkeld dat
enthousiasme centraal zet. Positivisme is dan ook de basis van de
inzending van dit Rotterdamse marktonderzoekbureau. Het gedachtegoed
komt voort uit verschillende actuele themas en theorieën uit de
marketing- en managementliteratuur. Deze inzichten, gecombineerd met
de focus op het vinden van kansen voor klanten, hebben geleid tot de
ontdekking van De Superpromoter. Superpromoters zijn
enthousiastelingen die hun geestdrift delen en anderen hiermee
beïnvloeden. Bedrijven en instellingen zouden deze superpromoters
onder hun klanten en medewerkers meer aandacht moeten geven. Ze zorgen
voor omzetgroei, bepalen reputaties, zijn bereid tot cocreatie en
geven veel positieve energie! En daar wordt onze wereld beter en
vrolijker van.
De inzending voor de MOAwards is te zien op
www.superpromotersvanblauw.nl en laat zien dat klanten ook enthousiast
zijn over Blauw.
Uitreiking op 18 juni 2009
Niet alleen Blauw is genomineerd voor de award, ook de bureaus Ferro,
MARE Research, Ruigrok NetPanel en Synovate maken kans om
Marktonderzoekbureau van het Jaar te worden. Op 18 juni 2009 wordt aan
het strand van Zandvoort bekend gemaakt wie dit jaar deze prijs in
ontvangst mag nemen. Op die dag worden ook de andere vier awards
uitgereikt, een award voor Bureauonderzoeker en Bedrijfsonderzoeker
van het Jaar, de Wetenschapsprijs en de Innovatieprijs.
De onafhankelijke jury voor de verkiezing Marktonderzoekbureau van het
Jaar 2009 bestaat uit George Görtemöller (oud-directeur NIMA/ en VMO),
Leon Bouman (hoofd-/eindredacteur Adformatie), Theo van Vugt
(hoofd-/eindredacteur Tijdschrift voor Marketing/MolBlog), Luuk Ros
(hoofd-/eindredacteur Marketing Tribune) en Jan Roekens
(hoofd-/eindredacteur Clou).