Stofzuigen op het strand, een geëpileerd gazon, tv kijken op de kade
28/05/2009 10:34
Philips
28 mei 2009
P e r s b e r i c h t
Stofzuigen op het strand, een geëpileerd gazon en tv kijken op de kade van Rotterdam
Ter introductie van de Philips Test Zone wilde Philips op ludieke wijze laten zien hoe goed hun producten zijn. Op het strand van Hoek van Holland was te zien hoe sterk de zuigkracht van een Philips stofzuiger kan zijn. In Rotterdam kon je bewonderen hoe glad een gazonnetje er uit kan zien met een Philips epilator en op de kade (de Boompjes) kon je ervaren hoe scherp de beeldkwaliteit van een Philips Ambi-light tv is.
Vooral in deze economisch uitdagende tijden is de consument op zoek naar een hoge kwaliteit en duurzaamheid. Maar hoe test je nu daadwerkelijk de kwaliteit van een product? Philips heeft een Test Zone ontwikkeld die een tour aflegt door verschillende Europese landen. De Test Zone startte in Zweden en eindigt symbolisch in het thuisland van Philips; Nederland. Consumenten kunnen hier verschillende producten testen, zowel van Philips als van concurrerende merken. Om objectiviteit en betrouwbaarheid te waarborgen, worden de tests blind uitgevoerd onder leiding van het internationale onderzoeksinstituut TNS Sofres.
Beide acties zijn onderdeel van een campagne die de superioriteit van Philips producten weergeeft. Om de Philips Test Zone te bezoeken en zelf aan de tests deel te nemen is iedereen welkom op 19 en 20 Juni. Hou voor de exacte lokatie de website in de gaten. Op 18 Juni krijgt de pers een voorproefje.
Bij dit persbericht is ook een videopersbericht beschikbaar: http://pubstr.datiq.net/capital/philipstestzone.wmv
Meer informatie is te vinden op www.philips.nl/natuurlijk
Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (www.anp-photo.com) en zichtbaar op www.perssupport.nl.
http://www.philips.nl/natuurlijk
Noot voor de redactie:
Noot voor de redactie (