Ingezonden persbericht

boven.JPG

Persbericht, 27 mei 2009

Introductie sprankelende smaaksensatie

Coebergh Sparkle: hét zomerdrankje van 2009

Coebergh, de meest gedronken vrouwendrank van Nederland, presenteert het nieuwe Coebergh Sparkle. Dit verfrissende drankje vol verse rode vruchten leent zich bij uitstek voor een zonnig terras met vriendinnen of een gezellige 'ladies night' thuis. De zacht-zoete smaak van Coebergh Sparkle geeft de speciale momenten van het samenzijn met vriendinnen nèt dat beetje extra.

midden.JPG

Red's have more fun

Coebergh Sparkle tintelt en is zorgvuldig samengesteld uit rode vruchten en een blend van mousserende wijnen uit Europa. Deze wijnen zijn geselecteerd op hun frisse en fruitige karakter, goed passend bij de verse vruchten van Coebergh. De welbekende zoete smaak van Coebergh en de verrassende toevoeging van lichte bubbels maakt het drankje heerlijk verfrissend en zacht van smaak. De knallende en spetterende uitstraling van de fles zorgt voor een feestelijke bijdrage voor ieder 'vriendinnenmoment'.

Dinsdag 26 mei vond de lancering van Coebergh Sparkle in het Amsterdamse Next Door plaats. In aanwezigheid van een women only selectie van journalisten en stylisten voerde actrice Gigi Ravelli in een met Swarovski versierde rode catsuit een door het publiek enthousiast ontvangen eenmalige special performance uit. Geschreven door de cabaretière Carolien Borgers.

Coebergh Sparkle is vanaf 1 juni 2009 verkrijgbaar in supermarkt, de slijterij en diverse horecagelegenheden en heeft een consumentenadviesprijs van ¤ 7,99 (0,75 l).

Noot voor redacties,