- PERSBERICHT -
De oplossing voor Zoldertwijfelaars
Van Zolder tot Loft pakt rommelzolders aan
Hoofddorp, 26 mei 2009 - Geen last meer van rommelzolders! Vanaf vandaag is de website
Op Van Zolder tot Loft kunnen bezoekers deelnemen aan een korte test. Op basis van hun persoonlijke situatie en voorkeuren krijgen bezoekers gericht advies over de mogelijkheden, inrichting en kosten bij een verandering van hun zolder. Dit is de moeite waard want als van een van rommelzolder een volwaardige woonruimte wordt gemaakt, kan een gemiddelde waardestijging van ruim 16% worden gerealiseerd.
Met zolder in de maag
Uit een enquête onder ca. 10.000 deelnemers van het woonconcept Stay or Go, blijkt dat het merendeel van de Nederlanders met hun zolder in de maag zit. Maar liefst 98% van de mensen geeft aan wel 'iets' met zijn zolder te willen doen. Voor bijna de helft betekent dit herinrichten of restylen, een derde gaat voor een volledige verbouwing. Een kleinere groep kiest voor een stevige schoonmaak.
Tijd, geld en strakke loft
Liefst 94% wil daadwerkelijk aan de slag en zegt tijd te willen vrijmaken om de daden bij het woord te voegen. 87% heeft er geld voor over om hun zolder perfect te maken. Ruim een derde van hen geeft aan dat een paar duizend euro of meer mag zijn. Het liefst veranderen de ondervraagden hun oude rommelzolder in een slaapkamer. Veruit de meerderheid gebruikt de ruimte op dit moment als opslag.
Over Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers B.V. is met bijna 80 publiekstijdschriften (inclusief bijbehorende extensies en evenementen) en ruim 200 websites de grootste multimediale uitgever in Nederland. In 2008 haalden Sanoma Uitgevers en haar dochters en deelnemingen - Sanoma Magazines Netherlands - een omzet van 515,7 miljoen euro. In Hoofddorp werken circa 1000 medewerkers op redacties en ondersteunende afdelingen. Bij de dochterondernemingen Sanoma Men's Magazines, Jonge Gezinnen, Mood for Magazines en ilse media werken nog eens ruim 750 medewerkers. Meer informatie over Sanoma Uitgevers:
Sanoma Uitgevers maakt sinds 2001 deel uit van Sanoma Magazines, de internationale tijdschriftendivisie van het Finse mediaconcern Sanoma. Sanoma Magazines is met meer dan 300 tijdschriften in 13 landen een van de grootste publiekstijdschriftenuitgeverijen in Europa.
Sanoma Uitgevers is ook te volgen op Twitter:
Noot voor redacties
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (