Nieuwe campagne voor A-merken Unilever
Unilever is op 26 mei 2009 gestart met een overkoepelende campagne die
consumenten wijst op de functionele voordelen van Unilevers A-merken.
advertentie Becel in kader A-merkencampagne Nadruk op sterke punten
Unilever-merken
In de nieuwe campagne geven we aan dat er wel degelijk verschillen
zijn tussen de A-merken van Unilever aan de ene kant en de overige A-,
B-, C-merken en huismerken aan de andere kant.
Gaby Vreeken, Vice President Marketing: "We vinden het belangrijk dat
de consument een afgewogen keuze kan maken. Door de veelheid van
producten ziet men soms door de bomen het bos niet meer en rijst al
snel de vraag waarom men nog voor een A-merk zou moeten kiezen. In
deze campagne zetten we de sterke eigenschappen van onze A-merken nog
eens helder op een rij. Daarmee willen we duidelijk maken waarom het
A-merk beter is. Nadruk ligt daarbij op de kwaliteit en exclusiviteit
die wij met onze merken bieden."
advertentie Calvé-pindakaas in kader A-merkencampagne De campagne komt
naast de bestaande merkencampagnes en zal in eerste instantie een
achttal merken omvatten: Becel, Blue Band, Calvé, Dove, Rexona,
Robijn, Sun en Unox. Bijzonder is dat Unilever als afzender van de
campagne wordt vermeld.
Er wordt gebruikgemaakt van verschillende uitingen per
merk/productcombinatie op tv, in dagbladen en tijdschriften en online.
De campagne zal in eerste instantie alleen in Nederland te zien zijn.
Bekeken wordt of de campagne later ook in België zal worden ingezet.
Zie de ook pdf's hieronder voor een voorbeeld van de
printadvertenties.
Zie het origineel
26 mei 2009
Meer informatie
* Advertentie A-merk Becel (776 KB)
* Advertentie A-merk Calve (1.2 MB)
* Advertentie A-merk Rexona (745 KB)