Gemeente Heeze-Leende
Uitslag klanttevredenheidsonderzoeken door Benchmarking Publiekszaken
Medio maart en april 2009 hebben in de gemeente Heeze-Leende
klanttevredenheidsonderzoeken over telefonische dienstverlening en
balie plaatsgevonden. Deze onderzoeken werden uitgevoerd door
Benchmarking Publiekszaken (zie
ook www.benchmarking-publiekszaken.nl).
Doel van de onderzoeken is om de dienstverlening aan de publieksbalies
en via de telefoon en internet te verbeteren. Inmiddels zijn de
resultaten bekend: op het gebied van de telefonische dienstverlening
scoort de gemeente een 7,2 en dienstverlening aan de balies krijgt een
7,8.
Op basis van deze resultaten blijven we werken aan verbeteringen; wij
houden u op de hoogte.
We willen iedereen die heeft meegewerkt aan deze
klanttevredenheidsonderzoeken hartelijk bedanken voor hun medewerking.
Hieronder kunt u de twee bestanden bekijken, waarin de landelijke en
gespecificeerde resultaten van onze gemeente worden weergegeven.
* __www.benchmarking-publiekszaken.nl_index 2.pdf (53.56 KB)
* __www.benchmarking-publiekszaken.nl_index.php_module=11&vg.pdf
(53.71 KB)