Nyenrode Masterclass Eventmarketing & -communicatie in mei van start
De IDEA Leerstoel Eventmarketing & -communicatie aan de Nyenrode
Business Universiteit lanceert een op de eventbranche toegesneden
Masterclass. Het gaat hierbij om een uniek initiatief. Voor het eerst
wordt aan event professionals een intensief programma geboden van twee
keer twee dagen, waarin het vakgebied eventmarketing in breedte en
diepte wordt behandeld en dat aan de professional achtergronden,
visies, ideeën en tools aanreikt voor de succesvolle invulling van
live communicatie strategie en -beleid en de realisatie van effectieve
marketingevents.
Een streven dat heden ten dage meer dan actueel is. De focus
verschuift van uitvoering naar strategie en creatie. De economie
dwingt tot reflectie. De roep naar de accountability van marketing
events groeit. De masterclass gaat in op tal van aspecten:
De eerste tweedaagse staat in het teken van de unieke kracht en
méérwarde van eventmarketing. Het wezen, de werking, de experience
invalshoek, de merkenbenadering, de ontwikkelingen en de uitdagingen,
de positie binnen een cross channel marketing-communicatie en de
toekomstvisie.
De tweede tweedaagse benadert eventmarketing vanuit een strategisch
perspectief: wat bij wie te bereiken, de kritische
prestatie-indicatoren voor eventconcept en -design. De accountability,
de actuele thema's, de vertaalslag naar de praktijk van de deelnemers.
Voor de invulling van de Masterclass is een pluriform team van
docenten en sprekers uit wetenschap en praktijk samengesteld.
De Masterclass wordt gehouden op 26 en 27 mei en op 23 en 24 juni 2009
op het landgoed Nyenrode.
Meer informatie is te vinden op www.nyenrode.nl/eventmarketing.
Verder toelichting kan worden verkregen bij:
Nyenrode: Ellen van Ravenzwaaij, 0346-291446 of emc@nyenrode.nl
Leerstoel: Karoline Wiegerink, 06-53381424
IDEA: Leon Kruitwagen, 070-3562272
Universiteit Nyenrode