Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Cirrus ontwikkelt besparingssimulator
Maandag 25 mei 2009
Een te hoog verloop en te weinig flexibiliteit in het personeelsbestand?
Problemen die veel contact centers kennen. Cirrus ontwikkelde een tool
die binnen 5 minuten berekent hoeveel u kunt besparen op uw wervings-
en opleidingskosten door middel van het terugdringen van uw verloop en
het meer flexibel organiseren van uw personeelsinzet.
De simulatietool zal een advies geven hoe u uw personeelsinzet
flexibeler kunt inregelen. Door flexibeler met uw personeelsbestand om
te gaan zult u tevens op inzet en opleidingskosten kunnen besparen.
Daarnaast worden uw huidige wervings- en opleidingskosten als gevolg
van verloop vergeleken met de verloopkosten van een aantal projecten
waar Cirrus medewerkers uitzendt of detacheert. Cirrus kan hierbij uw
verloop met een percentage tot 20% per jaar terugbrengen. Vergelijken
met, en leren van best practices levert Cirrus al een aantal jaren
veel kennis en hele goede resultaten op.
In combinatie met een vrijblijvend, kosteloos flexibiliseringonderzoek
kan Cirrus voor elk contact center, geheel vrijblijvend het voordeel
berekenen als u een lager verloop zou hebben in combinatie met een
flexibiliteitgarantie. Wij vertellen u er graag meer over!