Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Cirrus introduceert FlexGarant
Maandag 25 mei 2009
De performance van een call center wordt in belangrijke mate bepaald
door haar flexibiliteit. Heeft u op het juiste moment de juiste
resources beschikbaar om optimaal in te spelen op de wensen en
behoeften van uw klanten? Hoewel ook de arbeidsmarkt flexibiliseert is
de personele bezetting doorgaans niet flexibel genoeg voor een
optimale balans tussen effectiviteit en efficiency.
Het Cirrus FlexGarant poolconcept helpt om dit optimum wél te
realiseren! Deze formule biedt een maatgesneden oplossing voor de
optimale inzet van call center professionals. U kunt putten uit een
pool van goed opgeleide en ervaren medewerkers, die bij Cirrus in
dienst zijn.
Deze unieke detacheringsformule is gebaseerd op bewezen successen met
flexpoolconstructies in diverse call centers, klein of groot en in
meerdere branches en sectoren. Op basis van heldere
resultaatsafspraken met ons poolmanagement garanderen wij een
kwalitatief hoogwaardige bezetting van het call center .
U hoeft bij Cirrus vervolgens slechts per periode aan te geven hoeveel
arbeidsuren u in een bepaalde periode wenst af te nemen en Cirrus gaat
voor u aan de slag!
Door op deze wijze uw medewerkers flexibel te kunnen plannen
realiseert u naast een prima basis voor uw callcenter een forse
besparing op instroom - en opleidingskosten. Daarnaast kunt u rekenen
op meegeleverd, gekwalificeerd management, wat de medewerkers
aanstuurt. Cirrus rekent u het voordeel graag voor!