Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Philipse Business School lost alle opleidingsperikelen op in hele sector
Maandag 25 mei 2009
17 juni rond 16.00 uur tijdens het HR-seminar voor alle leden WGCC
De analyse van jarenlange ervaring met het structureel erkend opleiden
van medewerkers contactcenters en van meer dan 10.000
tevredenheidsmetingen van studenten en management heeft een totaal
nieuw opleidingsconcept voor contactcenter medewerkers opgeleverd. 'No
risk, no loss, but gain' voor alle partijen is hierbij leidraad. Met
dankbaarheid denken wij aan alle facilitairen die zowel 'Ja' als 'Nee'
tegen ons zeiden en hun problematiek met ons deelden.
.. UPC won de hoofdprijs met het Custom Made Career-programma de HRM
Nationale Contact Center Award 2009. Met trots willen wij de totaal
vernieuwde aanpak graag aan u presenteren in de case met UPC.
Het innovatieve- unieke- totaal modulaire opleidingsprogramma komt
tegemoet aan alle eisen die zowel de werkgever als de werknemer in de
sector kunnen stellen:
Transparant, alles in één hand:
* Schaalbaar, Flexibel, integratie maatwerk
* Volledig modulair, Volledig 'blended learning'
* Doelgroep'proof', In- en uitstroom'proof'
Alle nieuwe opleidingsprogramma's voldoen aan de landelijke, door het
ministerie OC&W, gestelde eisen op MBO niveau. De minister van
Onderwijs staat de mogelijkheid toe dat een deel van elke opleiding
eventueel door uw eigen trainers wordt ingevuld. Uw eigen programma en
maatwerk kan dus 'full proof ' geïntegreerd worden. No risk? In- en
uitstroom 'proof' lost elk probleem voor elk facilitair contactcenter
op. In relatie tot deze aanpak raden wij u aan van de eenvoudige doch
aantrekkelijke WVA-aftrek gebruik te maken en eventueel van ESF.
U mag best nieuwsgierig worden. U bent gewend dat Philipse doet wat ze
zegt en zegt wat ze doet, dus kom 17 juni naar Amsterdam en overtuig
uzelf!