Mproof kondigt nieuwe release aan van HRM service management software


Softwareoplossing ondersteunt HRM-afdelingen bij dienstverlening aan medewerkers

WASSENAAR, 20090518 -- Mproof, leverancier van Clientele softwareoplossingen voor service management, servicedesk, shared services, klantensupport en selfservice, presenteert een nieuwe versie van haar HRM-oplossing binnen Clientele. De speciaal voor HRM-afdelingen ontwikkelde software is bedoeld voor het verbeteren en structureren van de dienstverlening aan personeel. De nieuwe mogelijkheden in de gebruikersinterface en het webportaal zorgen voor extra gebruiksgemak en dragen bij aan verdere procesondersteuning.

Met Clientele SENS zijn HRM-afdelingen in staat om snel deskundige ondersteuning te bieden aan de gehele organisatie, aan afdelingen of aan individuele medewerkers. De software biedt hulpmiddelen voor de uitvoering van de procedure in- en uitdiensttreding en voor een gecontroleerde beantwoording van verschillende vragen rondom bijvoorbeeld salaris, vrije dagen en CAO. Ook zijn er mogelijkheden voor het vastleggen van emolumenten, inclusief overeenkomsten per individu. Met behulp van een webportaal die geïntegreerd kan worden met Intranet, worden (persoonsgebonden) gegevens en mededelingen gepubliceerd en zoekt het personeel zelfstandig naar organisatorische of personele informatie in een online kennisdatabase. SLA's met P&O-gerelateerde leveranciers kunnen ook in Clientele worden vastgelegd.

Arjen Brand, directeur van Mproof Nederland: "Onze HRM service management oplossing wordt veelal gebruikt in combinatie met een HRM- of salarisapplicatie. Clientele software biedt de mogelijkheid voor een aparte HRM-installatie of een installatie in combinatie met andere ondersteunende onderdelen binnen het bedrijf, zoals de helpdesk voor ICT of Facilitair Management. Via dit loket is het mogelijk om op uniforme wijze medewerkers multidisciplinair te ondersteunen via één telefoonnummer, één mailadres en één generieke intranetoplossing. Deze intranetoplossing, een webportaal gebaseerd op Microsoft SharePoint, is volledig af te stemmen op de layout en werkwijze van het bedrijf, wat het gebruiksgemak verhoogt."

------------------------------------

Over Mproof
Mproof is een Nederlands softwarehuis dat werd opgericht in 1997. Mproof ontwikkelt en levert Clientele software voor onder meer (IT) service management, klantensupport en self service, en heeft verkooppartners en klanten in meer dan 43 landen. Voor productontwikkeling, verkoop, implementatie en support werkt Mproof op internationaal niveau nauw samen met Epicor, dat het Mproof-product Clientele ITSM onder de naam Epicor ITSM en via een eigen partnerkanaal op de markt brengt. Mproof is Microsoft Gold Certified partner. Voor meer informatie: www.mproof.nl.





Ingezonden persbericht