Ingezonden persbericht


FNV Bouw kiest E-mark voor e-mailmarketing

Haarlem, maandag 18 mei 2009 ­ FNV Bouw heeft na een pitch onder drie bureaus gekozen voor E-mark voor de verzending van haar nieuwsbrieven. De opdracht bestaat uit mailings naar onder meer interne medewerkers, leden van FNV Bouw & Infra en leden van FNV Woondiensten. In totaal verzorgt E-mark hiermee het regelmatig e-mail contact van FNV Bouw met haar 130.000 leden. FNV Bouw schreef een pitch uit omdat zij op zoek was naar meer ondersteuning en begeleiding bij het versturen van mailings. E-mark kwam hierbij het beste naar voren: "Naast de snelle, makkelijke en gedegen manier van mailings maken en verzenden blinkt E-mark uit in service en klantgerichtheid. Problemen veranderen in mogelijkheden die meestal excellent worden uitgevoerd.", aldus Rick van Dijk, communicatieadviseur FNV Bouw.
FNV Bouw vertegenwoordigt de belangen van werknemers in de sectoren Bouw & Infra, Woondiensten, Afbouw & Onderhoud en de Meubel & Houtindustrie. Het versturen van nieuwsbrieven per e-mail maakt onderdeel uit van de overkoepelende communicatiestrategie van FNV Bouw.

Over E-mark
E-mark is onderdeel van E-mark Group. E-mark Group is gespecialiseerd in e-mail, sms en online marketing. De organisatie behoort tot de snelst groeiende e-marketing bedrijven in Nederland en was dit jaar wederom genomineerd voor de Technology Fast Fifty Award van Deloitte. Een prijs voor het snelstgroeiende internettechnologie bedrijf van Nederland. Sinds de oprichting van E-Mark Group 8 jaar geleden, is het bedrijf gegroeid naar 25 fulltime medewerkers in 2009.