13-05-2009
BOVAG Executive Help breidt dienstverlening uit
BOVAG Executive Help is uitgebreid met een middagje sparren met een
Executive, voor bedrijven die niet in een acute noodsituatie
verkeren. BOVAG Executive Help heeft sinds de start in maart al
tientallen dealers geholpen die door de economische crisis in
problemen zijn gekomen.
Onder de autodealers blijkt behoefte te zijn aan kennisuitwisseling op
strategisch managementniveau en BOVAG speelt daar met het Executive
Help-programma op in. Hans Bresser, manager BOVAG Autodealers: In deze
roerige tijden zijn bedrijven snel geneigd zich op interne zaken te
richten zoals het reorganiseren van het personeelsbestand en het
besparen van kosten. Het gevaar bestaat dat ze op andere fronten
kansen laten liggen. Bovendien treedt binnen ieder bedrijf een keer
een vorm van bedrijfsblindheid op. Dan is het goed om een
buitenstaander met een frisse blik naar je organisatie te laten
kijken. Ondernemers blijken het prettig te vinden om even te sparren
met een ingewijde in de automotive branche zonder dat daar allerlei
verplichtingen aan vast zitten.
BOVAG Executive Help bestaat uit vier bekende automotive ondernemers:
Ad de Haan, Eric Tak, Herman Driessen en Jacob Stadig. Het eerder
genoemde gesprek duurt een dagdeel. De kosten voor het sparringgesprek
bedragen vijfhonderd euro. In de praktijk blijkt dit een kleine
investering; de Executives zijn het dubbel en dwars waard, aldus Hans
Bresser.
Bron: Persbericht BOVAG
Datum: 13-05-2009
BOVAG