Ingezonden persbericht
Persbericht
Welles (Telegraaf Digitale Media) naar DM Interface
Aan: alle redacties
Almere, 10 mei 2009
Orlando Welles (38), Key Account Manager bij Telegraaf Digitale Media, gaat per 11 mei
2009 naar DM Interface. Bij dit CrossMedia DM bureau in Almere wordt hij Key Account
Manager en verantwoordelijk voor acquisitie.
Welles heeft tijdens zijn loopbaan bij Telegraaf Digitale Media, en daarvoor bij Speurders.nl,
ruime ervaring opgedaan met digitale media. Hij was verantwoordelijk voor de verkoop van
de commerciële exploitatie van Speurders.nl en de digitale portfolio van de Telegraaf, als
deel van het directe team waar hij ook verantwoordelijk was voor het beheren van grotere
accounts.
Wiebe Barkey, samen met Johan de Nooij oprichter en eigenaar van DM Interface zegt: "We
zijn blij met de komst van Orlando. Zijn resultaatgedreven houding, zijn vermogen om mee
te denken met klanten en zijn kennis van effectieve marketingcommunicatie, zijn een
aanwinst voor DM Interface."
DM Interface is sinds 1999 actief in Direct Marketing. Reeds op dat moment met een tot
op de dag van vandaag unieke visie op Direct Marketing: "Iedere ontvanger zijn of haar
persoonlijke boodschap, via het medium van zijn of haar keuze, op het moment dat dit het
beste uitkomt".
DM Interface is er als eerste en enige in geslaagd om off- en online media aan elkaar te
koppelen. Direct mail, e-mail, telefoon, persoonlijke landingspagina's, virals en SMS worden
op een intelligente manier geanalyseerd, ingezet en geïntegreerd. In één campagnemodel,
volledig database-driven.