Ingezonden persbericht


Persbericht Hilversum, 4 mei 2009

Hunkemöller viert launch Bodique Collectie in stijl

Win: Jewel of a Bra!

Op vrijdag 8 mei is het eindelijk zo ver, dan lanceert Hunkemöller vol trots de gloednieuwe Bodique Collectie. Dat moet natuurlijk in stijl worden gevierd! In de filialen waar deze luxere lingerielijn wordt verkocht, ontvangen de eerste tien bezoekers een unieke VIP-code. De klant die dezelfde code heeft als de code die op een speciale envelop is vermeld, wint een prachtig lingeriesetje naar keuze uit de collectie van Bodique.

Maar er is meer... Alle klanten die een VIP-code hebben gekregen, maken namelijk ook kans op de uiterst luxueuze Jewel of a Bra, met een waarde van 1000 euro! Het gaat om een BH uit de Bodique collectie, die wordt verrijkt met stenen. Uiteraard mag de gelukkige klant zelf een perfect passend BH-model kiezen uit de Bodique collectie. De winnares van de Juweel van een BH wordt op 25 mei door een notaris bekendgemaakt. Het hoofdkantoor zal zelf contact opnemen met de winnares van dit one of a kind-design, dat is voorzien van een waardevolle stenenpracht.

Bodique collectie is in Nederland te verkrijgen in:

Alkmaar langestraat 21 Almere Stadshart Citadel 94 Amersfoort langestraat 37 Amstelveen Binnenhof58 Amsterdam Kalverstraat 162 Amsterdam Nieuwendijk 120 Amsterdam Osdorpplein 624 Apeldoorn Hoofdstraat 96 Arnhem Vijzelstraat Breda Ginnekenstraat 139 Bussum Nassaustraat 2 Den Bosch Markt 73 Den Haag Spuistraat 42 Eindhoven Rechtestraat 33 Groningen Herestraat 6 Haarlem Grote houtstraat 71 Hivlersum Kerkstraat 68 Leiden Haarlemmerstraat 104 Lelystad Promesse 33 Maastricht Kleine staat 15 Rotterdam Lijbaan 71 Tilburg Heuvelstraat 15 Utrecht Oude Gracht 111 Venlo Vleesstraat 30-32 Zwolle Weeshuisstraat 6

Hunkemöller en Maxeda

Hunkemöller, opgericht in 1886, is onderdeel van Maxeda, de grootste non-foodketen van Nederland. Hunkemöller heeft circa 2.700 medewerkers en meer dan 430 winkels in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Saoedi-Arabië, Egypte, Spanje, Aruba, Curaçao, Rusland, Polen en Sint-Maarten. Hunkemöller is een van de grootste lingeriespeciaalzaken in Europa en marktleider in de Benelux-landen en Duitsland. Hunkemöller blijft vooruit kijken en gaat door met de internationale expansie ook in de vorm van International Franchise.

Hunkemöller steunt KWF Kankerbestrijding sinds 2004. Middels acties zoals de "3de BH gratis" tijdens de Internationale Oktober Borstkankermaand, verkoop van gadgets in deze periode, het verstrekken van donateurwervingskaarten en een flyer "Fabels & Feiten" in de winkels, en het eigen salarisdonatieprogramma voor medewerkers van Hunkemöller. Ook in 2008 heeft Hunkemöller wederom een bedrag van 125.000 euro gedoneerd welke KWF Kankerbestrijding inzet voor de financiering van wetenschappelijk onderzoek naar borstkanker, voorlichting en ondersteuning van patiënten.